Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@11:46:17 GMT

مقایسه تعرفه بسته‌های مکالمه همراه اول و ایرانسل

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۴۹۲۸

مقایسه تعرفه بسته‌های مکالمه همراه اول و ایرانسل

فرارو- خرید بسته مکالمه هزینه تماس را به ازای هر دقیقه تا ۱۵ تومان کاهش می‌دهد. امسال تعرفه هر دقیقه تماس تقریبا ۶۰ تومان و این رقم با خرید بسته مکالمه در بهترین حالت تا ۴۵ تومان تقلیل پیدا می‌کند. ایرانسل و همراه اول این بسته‌ها را برای مشترکان اعتباری و دائمی جدا کردند. گران‌ترین بسته مکالمه همراه اول برای مشترکان دائمی هزار دقیقه تماس رایگان درون شبکه را فراهم می‌کند و ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌هایی که سیمکارت اعتباری این اپراتور را دارند، گران‌ترین بسته مکالمه را ۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان می‌خرند و امکان استفاده از ۸۰۰ دقیقه مکالمه رایگان را خواهند داشت. در اپراتور ایرانسل گران‌ترین بسته مکالمه که هزار دقیقه حجم دارد، ۴۵ هزار تومان به مشترکان اعتباری فروخته می‌شود و دارندگان سیمکارت‌های دائمی گران‌ترین بسته مکالمه را ۳۲ هزار تومان خریداری می‌کنند و حجم این بسته ۸۰۰ دقیقه است. رایتل به‌عنوان سومین اپراتور همراه فقط یک بسته مکالمه ارائه می‌کند و آن را با حجم ۵۰۰ دقیقه‌ای، ۱۷ هزار تومان به مشترکان خود می‌فروشد.

بسته مکالمه همراه اول

به گزارش فرارو، خرید بسته مکالمه همراه اول برای مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور تاحدودی تفاوت دارد. ارزان‌ترین بسته مکالمه همراه اول برای مشترکان دائمی این اپراتور ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود و ۲۰۰ دقیقه حجم دارد. در سوی مقابل گران‌ترین بسته مکالمه همراه اول برای مشترکان دائمی ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش دارد و فرصت هزار دقیقه مکالمه را فراهم می‌کند. این وسط بسته‌های ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ دقیقه مکالمه را همراه اول به مشترکان دائمی خود به‌ترتیب ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان، ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان و ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه کرده است. اگر جزو مشترکان اعتباری این اپراتور هستید، پنج انتخاب برای خرید بسته مکالمه همراه اول خواهید داشت. ارزان‌ترین آن‌ها ۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش دارد و ۱۵۰ دقیقه حجم آن است. گران‌ترین بسته مکالمه همراه اول برای مشترکان اعتباری ۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد و با خرید آن امکان استفاده از ۸۰۰ دقیقه مکالمه را خواهید داشت. همچنین خرید بسته‌های مکالمه ۲۵۰، ۴۰۰ و ۶۰۰ دقیقه‌ای همراه اول برای مشترکان اعتباری این اپراتور به‌ترتیب ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان، ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان و ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان تمام می‌شود. نکته مهم این است که مدت استفاده از این بسته‌ها یک ماهه است، به این قیمت‌ها، موقع خرید ۹ درصد مالیات اضافه می‌شود و امکان خرید همزمان دو بسته وجود ندارد.

انواع بسته مکالمه همراه اول

سیمکارت

حجم بسته

قیمت

دائمی

۲۰۰ دقیقه

۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان

دائمی

۳۰۰ دقیقه

۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان

دائمی

۵۰۰ دقیقه

۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

دائمی

۷۰۰ دقیقه

۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان

دائمی

هزار دقیقه

۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان

اعتباری

۱۵۰ دقیقه

۹ هزار و ۴۰۰ تومان

اعتباری

۲۵۰ دقیقه

۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان

اعتباری

۴۰۰ دقیقه

۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان

اعتباری

۶۰۰ دقیقه

۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان

اعتباری

۸۰۰ دقیقه

۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان

بسته مکالمه ایرانسل

خرید بسته مکالمه ایرانسل برای مشترکان اعتباری این اپراتور به شش شکل مختلف انجام می‌شود و ارزان‌ترین و گران‌ترین آن‌ها به‌ترتیب هزار و ۵۰۰ تومان و ۴۵ هزار تومان فروخته می‌شوند. با خرید ارزان‌ترین بسته مکالمه ایرانسل، ۲۰ دقیقه مکالمه درون‌شبکه به‌مدت ۳۰ روز در اختیارتان قرار می‌گیرد و اگر دو هزار و ۸۰۰ تومان بپردازید، مدت استفاده از مکالمه رایگان به ۴۰ دقیقه افزایش پیدا می‌کند. با خرید بسته مکالمه ایرانسل با قیمت پنج هزار و ۵۰۰ تومان، ۸۰ دقیقه مکالمه رایگان خواهید داشت و با خرید بسته مکالمه ۹ هزار و ۶۰۰ تومانی این اپراتور، حجم بسته به ۱۶۰ دقیقه می‌رسد. ایرانسل بسته مکالمه ۳۲۰ دقیقه‌ای را ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشد و برای بسته مکالمه هزار دقیقه‌ای خود از مشترکان اعتباری ۴۵ هزار تومان دریافت می‌کنند. مشترکان دائمی ایرانسل برای خرید بسته مکالمه چهار انتخاب دارند. بسته مکالمه ۱۰۰ دقیقه‌ای پنج هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود و قیمت بسته مکالمه ۲۰۰ دقیقه‌ای ۱۰ هزار تومان است. همچنین برای خرید بسته مکالمه ۴۰۰ دقیقه‌ای ایرانسل باید ۱۸ هزار تومان بپردازید و این رقم با خرید بسته مکالمه ۸۰۰ دقیقه‌ای به ۳۲ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. این بسته‌ها امکان مکالمه رایگان درون شبکه را مهیا می‌کند، یک ماه اعتبار دارند و به قیمت آن‌ها موقع خرید، ۹ درصد مالیات اضافه خواهد شد.

انواع بسته مکالمه ایرنسل

سیمکارت

حجم بسته

قیمت

دائمی

۱۰۰ دقیقه

پنج هزار و ۵۰۰ تومان

دائمی

۲۰۰ دقیقه‌

۱۰ هزار تومان

دائمی

۴۰۰ دقیقه‌

۱۸ هزار تومان

دائمی

۸۰۰ دقیقه

۳۲ هزار تومان

اعتباری

۲۰ دقیقه

هزار و ۵۰۰ تومان

اعتباری

۴۰ دقیقه

دو هزار و ۸۰۰ تومان

اعتباری

۸۰ دقیقه

پنج هزار و ۵۰۰ تومان

اعتباری

۱۶۰ دقیقه

9 هزار و ۶۰۰ تومان

اعتباری

۳۲۰ دقیقه

۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان

اعتباری

هزار دقیقه

۴۵ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: بسته مکالمه برای مشترکان اعتباری پنج هزار و ۵۰۰ تومان بسته مکالمه ایرانسل هزار و ۹۰۰ تومان هزار و ۶۰۰ تومان تومان فروخته دقیقه مکالمه مکالمه رایگان ۴۵ هزار تومان فروخته می شود هزار دقیقه ارزان ترین ۲۰۰ دقیقه ۸۰۰ دقیقه دقیقه ای ۱۰ هزار ۳۲ هزار بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در بسته در حاشیه خبر‌ها به موضوعاتی همچون دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان، اصراف نان در شورای آرد و نان فارس، گلباران مقبره سعدی که کنسل شد و بررسی شیار‌های جاده قدیم تخت جمشید به سعادت شهر پرداخته شده است.

دیگر خبرها

  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت