Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که انتقالش به بارسلونا در آستانه رسمی شدن است، می‌گوید برای یک خداحافظی درست و حسابی به مونیخ بازخواهد گشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی در پی توافق نهایی دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقالش به جمع آبی‌واناری‌ پوشان، امروز (شنبه) در محل تمرین باواریایی‌ها در شهر مونیخ حضور یافت و با هم‌تیمی‌هایش وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس محل را ترک کرد تا مقدمات سفرش را انجام و فرایند انتقالش به بارسا را تکمیل کند. این مهاجم لهستانی قراردادی چهار ساله با بارسلونا امضا خواهد کرد و بایرن مونیخ از این انتقال 45 میلیون یورو نصیبش خواهد شد و 5 میلیون یورو بند پاداش نیز در نظر گرفته شده است.  

بهترین بازیکن جهان از دید فیفا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: این هشت سال برای من خاص و فراموش‌نشدنی است. من دوران فوق‌العاده‌ای در مونیخ داشتم. به زودی مونیخ را ترک خواهم کرد اما پس از اتمام تور پیش‌فصل بارسلونا در آمریکا، برای یک خداحافظی درست و حسابی بازخواهم گشت و یک‌سری از کارهایم را هم انجام دهم.

وی بابت بازگشتش به تمرینات بایرن با وجود شایعه پیوستنش به بارسلونا، اظهار داشت: امروز از دوستانم در محل تمرین خداحافظی کردم. بابت مصدومیت احتمالی در تمرین بایرن هم نگرانی نداشتم. گاهی اوقات حتی ممکن است در خانه مصدوم شوید. می‌خواستم به لحاظ فیزیکی آماده بمانم و دوباره با هم‌تیمی‌هایم تمرین کنم.

لواندوفسکی 33 ساله در پایان خاطرنشان کرد: دوباره به زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن مونیخ) باز خواهم گشت تا یک خداحافظی درست و حسابی با تمامی اعضای باشگاه داشته باشم. امروز برای انجام این کار وقت کافی نداشتم.

بایرن مونیخ سرانجام به فروش لواندوفسکی به بارسلونا رضایت داد

این مهاجم لهستانی در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشت. او به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بارسلونا بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بارسلونا بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد