Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:46:45 GMT

السیسی با بایدن دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۰۳۸

رؤسای جمهور آمریکا و مصر در جریان دیدار در حاشیه نشست جده به بررسی همکاری دوجانبه پرداختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان دیدار با عبد الفتاح السیسی، همتای مصری خود در حاشیه نشست جده تاکید کرد، دولت آمریکا به فعالسازی چارچوب همکاری دوجانبه، تقویت هماهنگی و رایزنی راهبردی موجود بین دو کشور دوست و توسعه آن طی مرحله آتی به ویژه در سایه نقش کلیدی مصر در منطقه خاورمیانه امیدوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور مصر در اجلاس جده با هدف بررسی امنیت غذایی و آسیب‌های کشورش از پیامدهای اوضاع اوکراین و همچنین مشکلات امنیت آب و عدم دستیابی به راهکار قانونی برای بحران سد النهضه اتیوپی شرکت کرده است.

رئیس جمهور مصر در اجلاس امنیت و توسعه جده در چارچوب تمایل این کشور به توسعه مشارکت بین کشورهای عربی و آمریکا شرکت کرده تا تلاش‌های مشترک برای رویارویی با چالش‌های منطقه‌ای و جهانی را افزایش، رایزنی و هماهنگی در خصوص تلاش‌های مشترک برای حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی را تقویت و همچنین پیوندهای روابط تاریخی متمایز با تمامی کشورهای شرکت کننده در نشست جده را توسعه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جو بایدن عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش به رفح
  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است