Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی به محرومان کردستانی در سنندج اظهار کرد: در آستانه عید غدیر و به مناسبت دهه امامت و ولایت، همزمان با سراسر کشور، رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۳۰ هزار میلیارد ریال در سپاه بیت المقدس کردستان آغاز شد که این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی بسیج در بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هزار و ۴۰۰ سال پیش و در چنین ایامی پیامبر با ابلاغ خداوند، رسالت و مأموریت خود را با معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشینش به سرانجام رساند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: هر اندازه ما در وصف و فضائل حضرت علی بگوییم بسیار کم گفته‌ایم چرا که امیر المؤمنین در دامن پیامبر (ص) بزرگ شد و بعد از ایشان عمر با برکت خود را برای گسترش دین اسلام صرف کرد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین مظهر واقعی اعتقاد، ایمان، جهاد و شهادت بود، افزود: پرچم فرماندهی در جنگ خیبر توسط حضرت علی برافراشته شد و در جنگ احد ایشان بودند که از جان پیامبر در آن لحظه حساس حمایت کرد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر بیان داشت: خداوند به برکت وجود نازنین امیر المؤمنین دینش را تمام و نعمتش را بر مؤمنین ارزانی داشت چرا که امیر المؤمنین تربیت شده دامن وحی بود.

وی گفت: امام علی (ع) همه عمر با برکت و زندگیشان را وقف مردم کردند در همین راستا و در آستانه این عید بزرگ امروز در راستای فرمان مقام معظم رهبری، بیست و یکمین رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه بیت المقدس را آغاز کردیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در این دوره علاوه بر ۲۱ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در سطح استان، ۴۰ هزار پرس غذای گرم هم در روز عید غدیر در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار پخت و توزیع خواهد شد.

سردار حسینی به برگزاری دو برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان‌های قروه و بیجار اشاره کرد و گفت: اجرای این برنامه‌ها در راستای عمق‌بخشی به انقلاب و آموزه‌های دین اسلام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به مردم وعده کرده‌ایم تا زمانی که لازم باشد در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با کمک‌های مؤمنانه در خدمت آنها و در کنار آنان خواهیم بود و امروز یک بار دیگر اعلام خواهیم کرد تا زمانی که لازم باشد برای خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان در این امر یاری رسان خواهیم بود.

کد خبر 5539732

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سنندج کمک مومنانه کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل عفاف و حجاب آمار کرونا شیوع کرونا خراسان رضوی سنندج شیراز سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی