Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به رییس معزول باعث شده تا این پروژه وارد فاز عجیبی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با نزدیک شدن به زمان اعلام نام نامزدهای تائید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی کمیته انتخابات، فعل و انفعالات مشکوکی در برخی محافل ورزشی آغاز شده تا یکی از گزینه های کم شانس انتخابات فوتبال بتواند با خارج شدن سایر کاندیداها از دایره رقابت چهره پیروز انتخابات هشتم شهریورماه لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال پس از آنکه متوجه شد شانسی برای موفقیت در انتخابات پیش رو ندارد، تصمیم گرفت با برخی حامیان و نزدیکان رییس معزول فدراسیون فوتبال لابی کند تا همانگونه که وی در انتخابات اسفند 99 به برتری رسید، بتواند به عنوان منتخب مجمع معرفی شود.

برخی حامیان عزیزی خادم با توجه به شناختی که از مدیریت ضعیف این کاندیدا داشتند حاضر به حمایت وی نشدند اما برخی چهره های جنجالی مدیر معزول سابق از این فرصت استفاده کردند تا دوباره زمینه ورود خود را به فوتبال مهیا کنند به همین دلیل به این کاندیدا پیشنهاد دادند همان راهی که عزیزی خادم برای حضور در انتخابات فوتبال در پیش گرفت را تکرار کند.

گفته می‌شود پس از این پیشنهاد ملاقات این کاندیدا با یکی از چهره های سیاسی دولت حسن روحانی در دستور کار قرار گرفت تا رویایی ریاست این نامزد رنگ واقعیت به خود بگیرد اما با اطلاع اعضای مجمع از پشت پرده رفتارهای این نامزد فضای منفی عجیبی به راه افتاده است تا برخی با استناد به فعالیت های صورت گرفته این کاندیدا را گزینه خوبان عالم(2) معرفی کنند!

حالا باید دید با توجه به لو رفتن ملاقات این نامزد با چهره سیاسی جنجالی دولت حسن روحانی که میل بسیار زیادی به دخالت در حوزه فوتبال دارد آیا اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای دومین بار گرفتار دخالتهای هدفمند این فرد خواهند شد یا اینکه با هوشیاری مانع از قدرت گرفتن باند خوبان عالم در سئول جنوبی خواهند شد.

ایران ورزشی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«کاظم معتمدی‌فر» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل گیری جریانات نوپا

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

موضوع مهم حمایت از تولید که مکرراً در فرمایشات مقام معظم رهبری ذکر گردیده است

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون صنایع و معادن، کمیسیون اقتصادی، کمیسیون برنامه و بودجه

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

عدم تهیه و اجرای طرح جامع زیارت

عدم جذب بودجه‌های ملی

بحران آب

کد خبر 6087942

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد