Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا ملایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۷۵۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه زاهدان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از عصرهامون، غلامرضا ملایی؛ مسئول بسیج سازندگی  سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در رزمایش نهضت مومنانه با اشاره به اقدامات در سال 1401 بیان کرد: بسیج سازندگی در سه ماه ابتدایی سال جاری 2 مرحله نهضت خدمت مومنانه انجام داد و در حال حاضر سومین نهضت مواسات همدلی و خدمت ‏مومنانه در سال ۱۴۰۱ به مناسبت دهه امامت و ولایت در سیستان وبلوچستان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه به همه اقشار آسیب پذیر جامعه و ایثارگری، 35 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
 
مسئول بسیج سازندگی استان با بیان اینکه در طول دوران 2 سال کرونا همه رده های بسیج و سپاه و گروه های جهادی و مقاومت و خیرین یاری کردند، تصریح کرد: در این خدمت بزرگ750 هزار بسته معیشتی و بالغ بر 33 هزار بسته لوازم التحریر و حدود 80 هزار بسته بهداشتی، طبغ بالای یک میلیون و 700 هزار پرس غذای گرم و آزاد سازی 171 زندانی جرائم غیرعمد زندانیانی که در پرداخت دیه خود دچار مشکل شده بودند به ارزش ریالی حدود 500 میلیارد تومان بوده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نیازهایی که در طول دوران کرونا در جامعه احساس می شد این خدمات آغاز و تاکنون ادامه دارد و به خدمت مومنانه و توزیع بسته معیشتی ختم نشد و اقدامات زیادی در رزمایش نهضت کمک مومنانه انجام شده است.
 
ملایی گفت: تهیه جهیزیه بخشی از این اقداماتی بوده که تاکنون 768 سری جهیزیه توزیع شد و امروز هم به یوم این ایام مبارک تعدادی از جهیزیه ها را به عروس دامادها هدیه دادیم و توزیع لوازم منزل در مناطق جنوبی و شمالی استان بخشی از این اقدامات بود.
 
وی اذعان کرد: در ایام تابستان حدود 400 گروه جهادی از تعداد هزار و 775 گروه جهادی که در سامانه اطلس جهادی ثبت شده است در عملیات جهادی تابستان شرکت خواهند کرد.
 
مسئول بسیج سازندگی استان با اشاره به اقدامات گروه های جهادی خاطرنشان کرد: در سطح استان فعالیت های جهادی در پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اشتغال افراد و خدمات پزشکی در رزمایش شرکت می کنند و فعالیت های آنها از 20 تیرماه لغایت 30 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
 
نیازمندان واقعی در رزمایش کمک مومنانه حمایت شدند
 
سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک ایام خجسته که به عنوان امامت و ولایت مزین است، گفت: غدیر یک مقوله بزرگ در نظام هستی و خلقت بوده و ما هر چه داریم از غدیر است و باید این ایام را گرامی بداریم.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای حکومت اسلامی که زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است، محقق شد و انقلاب با این هدف ایجاد حکومت کرده و امروز در نقطه عالم قرار گرفتیم.
 
جانشین سپاه سلمان استان تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) تمامی عمر شریف خود را در خدمت محرومین جامعه بوده و خود را ملزم می دانست در پایین ترین حد زندگی قرار داشته باشد و از امکانات دنیوی کمتر استفاده می کرد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جریان اوج کرونا که ملت ایران دچار مشکل شده بودند دستور دادند رزمایش نهضت خدمت مومنانه در کشور شکل بگیرد در طول این ایام این رزمایش به خوبی اجرا شده است.
 
سردار آبسالان گفت: برای فقرا در زندگی خود سهمی قرار دهیم که بالاترین عبادت خدمت به مردم می باشد که با نهضت کمک مومنانه این کمک ها به افراد نیازمند واقعی می رسد.
 
بالاترین عبادت خدمت به خلق خدا است

حجت الاسلام باقر بیک، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) که فرمودند محبوب ترین فرد نزد خدا وند متعال کسی است که خدمت رسانی اش به مردم بیشتر باشد گفت: بالاترین عبادت طبق فرمایشات بزرگان دین خدمت به خلق خدا است و خدمت به مردم باید فارغ از دین و مذهب و آیین باشد و مهم ترین کار خدمت به خلق و گره گشایی از کار مردم محسوب می شود.
 
وی با اشاره به اینکه 9 نکته مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که یکی از این نکته ها اطلاع رسانی خدمت به مردم است که مقام معظم رهبری فرمودند باید این خدمت رسانی ها را هنرمندانه به مردم اطلاع رسانی کنیم.
 
مدیرکل تبلیغات استان خاطرنشان کرد: یکی از نقطه ضعف های که در جبهه فرهنگی انقلاب داریم متاسفانه این است که رسانه را به دست نگرفته ایم و در زمینه اطلاع رسانی ضعیف هستیم و باید خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان هزار بسته معیشتی مقام معظم رهبری اطلاع رسانی کمک مومنانه سپاه سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)