Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:14:46 GMT

دستگیری ۲ قاتل فراری در شهرستان شوش

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۳۴۵

دستگیری ۲ قاتل فراری در شهرستان شوش

سرهنگ روح اله یاری زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل به دلیل اختلافات شخصی در حوزه پاسگاه حمید از توابع شهرستان اهواز، و دریافت گزارشی مبنی بر تردد قاتلان با یک دستگاه خودرو پژو  در جاده اهواز - شوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و ایجاد تور ایست و بازرسی متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و دلیل و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول بیان کردند.
سرهنگ یاری زاده گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

برچسب‌ها دزفول شوش قاتل زنجیره ای انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول شوش قاتل زنجیره ای دزفول شوش قاتل زنجیره ای انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز