Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:47:37 GMT

روحیه جهادی و انقلابی شاخصه اصلی کارمندان بسیجی است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۴۱۰

روحیه جهادی و انقلابی شاخصه اصلی کارمندان بسیجی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی در آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس با تاکید بر اهمیت نقش آفرینی فعال اقشار تخصصی بسیج در یاری رسانی به دستگاه‌ها و نهادها در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم و اقشار محروم جامعه، گفت: بسیج ادارات و کارمندان بعنوان یکی از اقشار تأثیرگذار بسیج محور تعامل و همکاری نخبگان این قشر با مدیران و مسئولان در راستای تحول، تعالی و ارتقا توانمندی جامعه کارمندان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و انقلابی و تلاش خستگی ناپذیر در راستای حل مشکلات مردم شاخصه اصلی کارمندان بسیجی است.

در این مراسم از زحمات برادر پاسدار جواد قناعتی تجلیل و سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی بعنوان مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

کد خبر 5539817

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس یدالله بوعلی بسیج ادارات کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا عفاف و حجاب شیوع کرونا سنندج خراسان رضوی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان