Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباس یوسف زاده با بیان اینکه مقدار قیر تحویلی به ٣١ شهر استان هفت هزار و ۶٢۴ تن بود؛ افزود: از این مقدار قیر اختصاص یافته، پنج هزار و ٧۶۶ تن برای آسفالت معابر بافت های ناکارآمد شهری و هزار و ٨۵٨ تن نیز برای آسفالت معابر زیرساخت مسکن مهر و اقدام ملی در قالب تفاهم نامه به شهرستان‌های استان تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: مبلغی که برای خرید این مقدار قیر هزینه شد ٧١۴ میلیارد و ٧٠۴ میلیون ریال بوده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین گفت: با سهمیه قیر اختصاص یافته می توان ١۴۶ کیلومتر از معابر محلات کم برخوردار و ٢٨ کیلومتر از معابر مسکن مهر و اقدام ملی را آسفالت کرد.

یوسف زاده ابراز امیدواری کرد: با این سهمیه قیر تخصیص یافته، شهرداری‌های استان بتوانند با توجه به فصل کاری تا ابتدای شهریور ماه و آغاز هفته دولت نسبت به آسفالت معابر محلات هدف اقدام نمایند تا بخش کوچکی از معضلات شهری شهروندان برطرف شود.

وی با بیان اینکه مساحت استان خراسان رضوی ۱۱۷هزار ۷۶۹ کیلومتر مربع است که ۷ درصد کل مساحت ایران را در بر می‌گیرد، اذعان کرد: ۴۹٫۲ درصد سطح استان را مناطق کوهستانی و ۵۰٫۸ درصد آن را دشت ‌ها تشکیل می‌دهد. 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سهمیه قیر مسکن مهر اقدام ملی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد