Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@16:10:07 GMT

سفر به ایران، ژاوی را دچار دردسر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۶۰۳۸

سفر به ایران، ژاوی را دچار دردسر کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ژاوی هرناندز برای سفر به آمریکا دچار مشکل شده است.

به گزارش نشریه اسپانیایی زبان موندو، از آن جایی که این سرمربی زمانی که برای السد بازی می‌کرده سه بار در ایران حضور یافته و به تهران سفر کرده است حالا برای رفتن به آمریکا همراه تیمش به مشکل برخورده است.

سرمربی بارسلونا برای ورود به آمریکا مجوز ویژه نیاز دارد و این درحالی است که تیمش به قصد اردو و برگزاری چهار دیدار تدارکاتی به میامی سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ژاوی هرناندز سفر به آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان غرب در حال فروپاشی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان اظهار کرد: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالاهای ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.

وی با بیان اینکه در سایر بندرهای کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالاها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسؤولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعارهایی هستند که استکبار بر سر بقیه کشورها می‌کوبند اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

کد خبر 6095738

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟