Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:44:17 GMT

رشد ریالی و وزنی صادرات غیرنفتی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۶۰۷۸

رشد ریالی و وزنی صادرات غیرنفتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی خوزستان اظهار کرد: صادرات غیرنفتی در خوزستان در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سه ماهه اول سال گذشته به طور متوسط ۳۰ درصد از نظر وزنی و ۱۱ درصد از نظر ریالی رشد داشته است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان افزود: همه دستگاه‌ها باید در بهبود زیرساخت‌های صادرات وظایف خود را انجام دهند تا روند توسعه صادرات تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: منطقه آزاد اروند مسئول پیگیری و ساماندهی باراندازهای مرز شلمچه شد و در مرز چذابه نیز راهداری این وظیفه را برعهده دارد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر ایجاد نظم در گمرکات استان بیان کرد: با توجه به مرزهای دریایی استان فراهم کردن بسترهای ترانزیتی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه تا باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در خوزستان شود.

کد خبر 5539899

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان توسعه اقتصادی صادرات غیرنفتی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا عفاف و حجاب شیوع کرونا سنندج خراسان رضوی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی