Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:18:54 GMT

فعالیت شرکت الیت مشهد غیر قانونی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۶۱۴۸

فعالیت شرکت الیت مشهد غیر قانونی نیست

سید جلال الدین حسینی واعظ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالبی در روزهای اخیر پیرامون غیر قانونی بودن فعالیت شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (الیت) مبنی بر رای دیوان عدالت اداری منتشر شده که این موضوع فقط مربوط به توقفگاه‌های خصوصی است و موضوع نظارت و ساماندهی این توقفگاهها از شرکت گرفته شد، اما فعالیت شرکت و نظارت بر توقفگاههای شهرداری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رای دیوان عدالت اداری مصوبه اسفندماه سال ۹۹ شورای شهر مشهد در خصوص نظارت الیت بر توقفگاه‌های بخش خصوصی را باطل کرد اما سایر فعالیتهای این شرکت را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد و بنابراین ساماندهی توقفگاه‌های حاشیه‌ای و نظارت بر توقفگاه‌های متعلق به شهرداری مشهد توسط این شرکت بر طبق روال قبل ادامه دارد.

حسینی واعظ خاطر نشان کرد: البته موضوع اخذ برخی مجوزات برای ادامه فعالیت مطرح است که در حال پیگیری موارد قانونی هستیم و چنانچه نیاز به اخذ مجوزی باشد، این اقدام محقق خواهد شد.

شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد، مدیریت توقفگاه‌های غیر حاشیه‌ای با سیستم یکپارچه مدیریت فضای توقفگاه‌ها و کنترل و نظارت توقفگاه‌ها را بر عهده دارد.
شورای پنجم شهر مشهد در سال ۹۹ به شرکت الیت مجوز نظارت بر توقفگاه‌های سطح شهر را داده بود که دیوان عدالت اداری در اردیبهشت ماه امسال مصوبه شورای شهر مشهد را نقض آشکار نظام صنفی بیان و آن را باطل کرد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد ریاست دیوان عدالت اداری مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد ریاست دیوان عدالت اداری مشهد شهرداری مشهد ریاست دیوان عدالت اداری مشهد دیوان عدالت اداری شهرداری مشهد بر توقفگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!