Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:19:46 GMT

فراخوان ششمین دوسالانه جایزه داستان سیمرغ

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۶۱۹۱

فراخوان ششمین دوسالانه جایزه داستان سیمرغ

ایسنا/خراسان رضوی جایزه داستان سیمرغ جایزه مستقل و خصوصی ادبیات داستانی در شرق کشور است که از سال ۱۳۹۴ به ابتکار انجمن داستان سیمرغ نیشابور برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جایزه ادبی، کشف، معرفی و تولید آثار خلاق و برتر داستانی است.

بر اساس گزارش دبیرخانه این جایزه ادبی ششمین جایزه داستان سیمرغ در ۲ بخش ملی و منطقه‌ای(ویژه نویسندگان ساکن و متولد نیشابور در داخل و خارج از کشور) و با حضور ۶ داور مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان و نویسندگان داخل و خارج کشور می‌توانند داستان خود را طبق مقررات زیر به دبیرخانه این جایزه ادبی ارسال کنند:

۱. جایزه در حوزه داستان کوتاه با موضوع آزاد برگزار می‌شود.

۲. همه فارسی‌زبانان سراسر جهان می‌توانند در این جایزه ادبی شرکت کنند.

۳. شرکت‌کنندگان در بخش ملی می‌توانند فقط یک اثر را به منظور داوری ارسال کنند.

۴. در بخش منطقه‌ای شرکت‌کنندگان باید متولد و یا ساکن نیشابور باشند. نویسندگان نیشابوری می‌توانند برای هر بخش یک داستان ارسال کنند. (داستان‌های هر بخش را در فایل جداگانه ذکر کنند)

۵. داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از ۷۰۰۰ کلمه بیشتر باشد.

۶. داستان ارسالی نباید پیشتر در کتاب یا نشریه‌ای منتشر و یا در جایزه یا جشنواره‌ای برگزیده شده باشد.

۷. داستان باید با نرم‌افزار word تایپ شده باشد.

۸. عنوان داستان، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی، محل سکونت، آدرس ایمیل و شماره همراه در صفحه‌ای جداگانه به همراه داستان ارسال شود. فایل داستان بدون نام و اطلاعات نویسنده باشد.

۹. هیچ محدودیت سنی برای شرکت کنندگان در این جایزه وجود ندارد.

۱۰. دبیرخانه جایزه ادبی در استفاده از تمام و یا قسمتی از آثار منتخب مختار است(داستان‌های برگزیده در مجموعه‌ای مستقل به چاپ خواهند رسید).

۱۱. داستان‌های رسیده در ۲ مرحله داوری می‌شود و اسامی داستان‌های رسیده به مرحله دوم پیش از داوری نهایی در وبلاگ، کانال تلگرامی و اینستاگرام انجمن داستان سیمرغ نیشابور منتشر خواهد شد.

۱۲. مهلت ارسال داستان تا تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۱(۱۴ اکتبر ۲۰۲۲) است(این تاریخ تمدید نخواهد شد).

۱۳. زمان و مکان برگزاری آیین پایانی از طریق وبلاگ، کانال تلگرامی و اینستاگرام انجمن اعلام می‌شود.

۱۴. علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه ادبی باید داستان خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی simurgh.dastan@gmail.com ارسال کنند.

جوایز این جایزه ادبی در بخش ملی تندیس سیمرغ و ۱۰ میلیون تومان به نفر برگزیده خواهد بود و به سه نفر شایسته تقدیر نیز لوح تقدیر و یک میلیون تومان اعطا خواهد شد.

در بخش منطقه‌ای(ویژه نویسندگان ساکن و متولد نیشابور در داخل و خارج از کشور) به نفر برگزیده تندیس سیمرغ و پنج میلیون تومان و به سه نفر شایسته تقدیر نیز لوح تقدیر و یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جایزه داستان کوتاه سیمرغ نيشابور داستان جايزه ادبي خبرهای شهرستان نیشابور جایزه ادبی داستان ارسال داستان سیمرغ میلیون تومان ارسال کنند شرکت کنند خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد