Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر شمشیرباز ایران پس از صعود به جدول اصلی قهرمانی جهان گفت: استرس مسابقات بسیار بالاست اما با زحمت کادرفنی نتیجه گرفتیم و توانستیم تاریخ ساز شویم.

به گزارش ایران اکونومیست، اعظم بختی در مورد مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر و عملکرد اپه بانوان بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهان بالاترین سطح مسابقات شمشیربازی در جهان است و استرس در این مسابقات وحشتناک بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به خاطر برنامه‌ریزی کادر فنی یک اردو تدارکاتی با کشور آذربایجان داشتیم که این باعث شد از نظر آمادگی بهتر باشیم و عملکرد مطلوبی را در مسابقات نشان دادیم.

بختی در مورد عملکرد خود گفت: حریفانی از بلژیک، برزیل، سوریه و کانادا را شکست دادم که حریفان قدرتمندی بودند و به گونه‌ای نبود که از قبل بتوان روی پیروزی و باخت مطمئن بود. به خاطر زحمات کادر فنی و حمایت مسئولان نتیجه گرفتیم و برای اولین‌بار در تاریخ شمشیربازی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان در جدول ۶۴ اصلی وارد شدم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. امیدوارم حمایت مسئولان و فدراسیون همچنان ادامه داشته باشد و به بانوان توجه ویژه شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شمشیربازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شمشیربازی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد