Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری اسکوچیچ فردا (یکشنبه) در شرایطی برگزار خواهد شد که به نظر می‌رسد مدیران ارشد فوتبال ایران باز به جمع بندی نهایی نرسیده و تصمیم نهایی درباره سرمربی کروات تیم ملی فوبتال ایران گرفته نشود.

به گزارش ایران اکونومیست؛ پس از برکناری دراگان اسکوچیچ از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هفته گذشته نشست مشترکی با حضور سرمربی تیم ملی برگزار کرده و در پایان تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های تیم ملی را به جلسه دیگری موکول کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون اتفاقات و موضوعات مطرح شده و همچنین سوالات اعضای هیات رئیسه، ارائه داد.

گفته می‌شود قرار است فردا (یکشنبه) جلسه دیگری میان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری اسکوچیچ برگزار شود اما به نظر می‌رسد در جلسه فردا نیز مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به جمع بندی نهایی نرسند چرا که برخی خواهان ادامه حضور سرمربی کروات تیم ملی هستند و برخی دیگر بر این باور هستند هدایت تیم ملی در مهم‌تریم و بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی فوتبال جهان به کی‌روش، برانکو، امیر قلعه‌نویی، علی دایی و جواد نکونام سپرده شود.

اسکوچیچ اواخر سال ۱۳۹۸ هدایت تیم ملی را به عهده گرفت و موفق شد ایران را از مرحله دوم و سوم به سلامت عبور داده و برای سومین بار متوالی تیم ایران را به جام جهانی بفرستد.

با این وجود کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته تصمیم به برکناری او گرفت اما این تصمیم در هیات رئیسه تصویب نشده است.

شایعات درباره برکناری اسکوچیچ به اوج رسید و نهایتا به برکناری وی منجر شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دراگان اسکوچیچ ، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ، امیرقلعه نویی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امیرقلعه نویی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج