Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، وزیر اطلاعات از حذف ارز ترجیحی از سوی دولت به عنوان اقدامی شجاعانه و ستودنی یاد کرد و گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در کنترل بازار ارز رضایت مسئولین کشوری را به همراه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در همایش مدیران امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد وزرات اطلاعات گفت: دولت مردمی و انقلابی تمام هم و غم خود را گذاشته که با اقدامات مؤثر اقتصادی، رضایت مردم و منافع ملّی را تأمین کند و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید یک نگاه تحول گرایانه و اقدامات جهشی در دستور کار قرار گیرد و راهبرد کلان وزارت اطلاعات خشکاندن ریشه فساد است و این حرکت نیازمند اقدامات انقلابی، جهادی و شجاعانه است؛ که مبارزه هوشمندانه با گلوگاه‌های فساد از تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مردمی دولت انقلابی می‌باشد که در دستور کار این وزرات‌خانه قراردارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات وزارت اطلاعات درخصوص کنترل بازار ارز گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در کنترل بازار ارز رضایت مسئولین کشوری را به همراه داشته و بر استمرار این اقدامات تأکید کردند.

خطیب همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملّت ایران افزود: با اقدامات دولت مردمی و با هماهنگی‌های بعمل آمده با دیگر قوای کشور، اثرات تحریم بر کشور کاهش یافته و موفقیت‌های خوبی را بدست آورده‌ایم.

وی با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: با حضور فعال رئیس جمهور محترم و پیگیری‌های مستمر معاون اول رئیس جمهور، دولت تمام تلاش خود را بکارگرفته تا برای همیشه مسئله ارز ترجیحی را حل کند و با استفاده از سامانه‌ها و شفاف‌سازی هوشمندانه اقدامات مؤثری را انجام دهد.

وزیر اطلاعات گفت: مبارزه با فساد باید مقوّم تولید و اشتغال در کشور باشد و نباید هیچ واحد تولیدی به سمت تعطیلی پیش رود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار حرکت کرد و وزارت اطلاعات از کلیه طرح‌ها و اموری که به معیشت مردم کمک کند، حمایت می‌کند و کمک به تولید و ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه‌های دولت مردمی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا وزارت اطلاعات بازار ارز اسماعیل خطیب افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا وزارت اطلاعات وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است