Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اجباری بودن استاندارد کولر آبی، از توقیف ۱۳ برند کولر آبی غیراستاندارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عباس نوری گفت: در پی بازرسی بازرسان استاندارد از مراکز عرضه و فروش لوازم خانگی، در منطقه امین حضور شهر تهران، ۱۳ برند غیراستاندارد کولر آبی، با نام‌های تجاری جنرال مال، جنرال فام، جنرال لاکرا، سرد آب، جنرال دکو، جنرال صنعت، اطلس جواهر، جنرال فور، جنرال فافا، جنرال وستیل، جنرال سون، جنرال هاوانا و جنرال باران، شناسایی و برای جمع‌آوری آن اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به توزیع‌کنندگان و فروشندگان متخلف، مهلت یک هفته‌ای داده شد تا کالاهای غیراستاندارد خود را جمع‌آوری کنند و در صورت عدم جمع‌آوری، به مراجع قضایی ارجاع داده‌ می‌شوند.

گفتنی است، در استان تهران ۱۲ واحد تولیدکننده کولر آبی، دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد، فعالیت دارند که لیست به روز شده آنها در سایت isom.isiri.gov.ir/mans  در دسترس عموم است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران استاندارد شهر تهران صنعت برنا کولر آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی