Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی عصر امروز در ستاد مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه در حال حاضر هیچ تصمیمی در مورد محدودیت‌ها اتخاذ نشده است، اظهار کرد: تصمیمات در مورد محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا به مرور و با توجه به روند شیوع ویروس اتخاذ خواهد شد. 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا نگرانی‌ها در مورد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را افزایش داده است، افزود: با توجه به تاکید دولت مبنی بر حضوری بودن اماکن آموزشی لازم است که در این مورد به دقت عمل شود تا از شیوع گسترده ویروس پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرصت خوبی برای پیشگیری از رسیدن به نقطه نامطلوب در شیوع ویروس کرونا در اختیار داریم، تصریح کرد: دلیل تشکیل جلسه امروز هم پیش‌بینی راه‌کارهایی برای پیشگیری از شیوع ویروس است.

رفیعی با بیان اینکه برای مواجهه با رنگ‌بندی شهرها در مورد کرونا پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های خاصی طراحی شده است، ادامه داد: نکته مهم در مواجهه با شیوع ویروس کرونا مدیریت هوشمند آن است تا از آسیب به معیشت، اقتصاد و همچنین کسب و کار مردم پیشگیری شود.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر پیش‌بینی لازم برای پیشگیری از ایجاد وقفه در ارائه خدمات در ادارات و اصناف افزود: در مواجهه با شیوع ویروس کرونا در دوره جدید متناسب با شرایط تصمیم اتخاذ خواهد شد.

 وی با بیان اینکه بر اساس پروتکل‌های ملی ارائه خدمات بسته به واکسیناسیون است، افزود: این طرح در راستای ترغیب مردم به تزریق واکسن اتخاذ شده است کما اینکه صدور مجوز ها هم منوط به ارائه کارت تزریق سه دوز واکسن است.

 ربیعی با بیان اینکه در شرایط فعلی تزریق دوز سوم واکسن موثرترین راه پیشگیری از ابتلای شدید به کرونا است، گفت: در راستای واکسیناسیون انجام شده در سال گذشته بود که امور کشور به روال عادی بازگشت.

 معاون استاندار زنجان با بیان اینکه کار دولت تسریع امور مربوط به واکسیناسیون است، ادامه داد: در این راستا باید مراکز بهداشتی تزریق واکسن به مردم معرفی شوند ضمن اینکه پروتکل‌های مربوط به پیشگیری از شیوع این ویروس بار دیگر باید اطلاع‌رسانی شود.

 رفیعی با اشاره به موافقت دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق واکسن در مراکز اداری و واحدهای تولیدی دارای اشتغال بالا تصریح کرد: هماهنگی مربوط به این امور باید با دستگاه‌های مورد نظر انجام شود.

 انتهای پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ابوالفضل رفیعی ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند