Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، علی‌‌ اکبر محرابیان وزیر نیرو شامگاه امشب در شورای اداری شهرستان دماوند ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: مهم‌ترین علت سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان‌ها و شهرستان‌ها، شناسایی اولویت‌ها و تکمیل پروژه‌های باقی مانده و مورد تأیید است‌‌.

وی گفت: تمامی مراحل تکمیل پروژه‌های باقی مانده در چارچوب قوانین و بودجه برنامه‌ریزی خواهد شد و با حمایت مجلس شورای اسلامی، در سال جاری ظرفیت پروژه‌های عمرانی رشد قابل توجه‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرابیان بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی اقدامات بی‌نظیری توسط نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و در دولت مردمی تصمیم بر آن شده که اقدامات به صورت جهادی انجام تا خدمت انقلابی به هموطنان داشته باشیم.

وزیر نیرو اضافه کرد: شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه دارای برخی مشکلات عمده هستند و همانطور که فرماندار شهرستان دماوند تأکید داشت، اصلی ترین مشکل موضوع آب رسانی و فاضلاب است.

وی تصریح کرد: در موضوع مشکلات آب رسانی و فاضلاب شهرستان دماوند، از ظرفیت خصوصی سازی و خیران کمک خواهیم گرفت و اعتبارات لازم را در اختیار قرار خواهیم داد.

محرابیان اضافه کرد: طرح فاضلاب رودهن و دماوند در اولویت است و می توان این طرح را با کمک از فروش پس آب های بهداشتی تصفیه شده حل کرد.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: در خیلی از نقاط کشور طرح های فاضلاب بالغ بر ۲۰ سال به طول انجامیده است که در استان تهران پس از دو سال این طرح عملیاتی خواهد شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی افزود: با برنامه ریزی هایی که در وزارت خانه انجام دادیم جهاد آبرسانی را آغاز کردیم و این طرح در ۱۰ هزار روستای کشور در حال انجام است و در دیگر شهرها و روستاها این طرح را برای حل مشکلات کم آبی انجام خواهیم داد.

محرابیان گفت: یکی دیگر از مشکلات اصلی شهرستان دماوند موضوع درمانی است که در هیأت دولت مطرح و در این زمینه اعتبارات را افزایش خواهیم داد.

وزیر نیرو اضافه کرد: به صورت جهادی در خدمت هموطنان خواهیم بود تا مشکلات را با کمک مردم از پیش رو برداریم و در حوزه‌های مختلف به ویژه عمرانی رشد بسیار خوبی داشتیم.

در ادامه جلسه رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، اظهار کرد: شهرستان دماوند شهیدان بسیاری از جمله خانواده شهید سجادیان که پنج شهید را در پای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، داده است، دارد و افتخار داریم ۸۰۰ جانباز و ایثارگر در این شهرستان حضور دارد.

وی گفت: نظرات و ایده های آیت الله رئیسی در خصوص تکمیل پروژه های ناتمام در شهرستان دماوند در حال انجام است که مهمترین آن، احداث کمربندی جنوبی دماوند است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: با اقداماتی که انجام شده است، با وجود شهرک های صنعتی نرخ بیکاری به ۷ درصد رسیده است و مشکل خاصی در خصوص بیکاری نداریم.

طاهر خانی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات شهرستان دماوند موضع افزایش ۲۵ تخت بیمارستان سوم شعبان است که از رئیس جمهور مردمی درخواست داریم در این زمینه دستورات ویژه را ارائه تا این بیمارستان بتواند خدمات بیشتری ارائه کند.

دماوند گوشواره تفریحی و گردشگری پایتخت است

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در این نشست اظهار کرد: اساسی ترین مشکل مردم شهرستان دماوند آب آشامیدنی و کشاورزی است که در کنار این ها، فاضلاب هم به آن اضافه شده است.

وی گفت:  تقاضای ما از وزیر نیرو که نماینده آیت الله رئیسی است، این است که در سطح شهرستان دماوند مشکل مسکن را حل نماید تا مهاجرت به دیگر شهرها برطرف شود.

امام جمعه دماوند با اشاره به این که یکی دیگر از مشکلات شهرستان دماوند، مشکلات باغداران، زنبور داران و دامداران است که می بایست به این مشکلات به صورت ویژه توجه شود، تصریح کرد: ساخت خانه های عالم شهری و روستایی، تکمیل مساجد و حسینیه های نیمه کاره از مهمترین اقدامات فرهنگی و مذهبی است که ریاست جمهور به مشکلات فرهنگی شهرستان دماوند نگاه ویژه ای داشته باشند.

اصلی ترین مشکل شهرستان دماوند راه است

سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات شهرستان دماوند راه است که در جاده آبسرد به کیلان مشکلاتی زیادی داریم که با دریافت اعتبارات ملی این مشکل حل خواهد شد‌‌.

وی گفت: کمربندی شمالی رودهن پس از عملیاتی کردن کمربندی جنوبی دماوند در دستور کار است‌.

رسولی نژاد بیان کرد: یکی از اقدامات مهم وزارت نیرو انتقال آب سد لار به شهرستان های دماوند و فیروزکوه است که با توجه به شهرها و روستاهای بزرگ این دو شهرستان انتقال آب در اولویت هیأت دولت قرار بگیرد.

وی افزود: ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی شهرستان دماوند در اولیت دولت باشد و از رئیس جمهور درخواست داریم تا با تمهیدات لازم ارتقاء نیروی انتظامی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش فارس، مدیر شهرک های صنعتی استان تهران، مدیر عامل آبفای استان تهران، نماینده کشاورزان و نماینده جوانان شهرستان دماوند مشکلات خود را با وزیر نیرو مطرح کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نیرو دماوند شهرستان دماوند رئیس جمهور ترین مشکل وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ساماندهی حریم رودخانه و مسیل‌ها همچنین پارک گردشگری شهرستان فلارد باید تعیین تکلیف شود و بودجه مورد نیاز آن با توجه به موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات لازم در حوزه‌های مختلف شهرستان فلارد و موافقت‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با ادارات، افزود: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به تأمین اعتبارات توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال خلیفه، تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال‌خلیفه به تصویب رسیده و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده، هنوز تأمین اعتبار لازم برای آن صورت نگرفته است.

قنبری با اشاره به چهار بانده شدن جاده گوشکی به قرح گفت: هر روز جوانان زیادی در این جاده کشته می‌شوند و تأمین اعتبار پروژه این جاده ضرورت است.

کد خبر 749909

دیگر خبرها

  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد