Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:18:39 GMT

حمله موتور سواران چاقو کش به یک وکیل در مشهد!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۷۳۵۳

وکیل جوانی در مشهد، هدف حمله موتورسواران مسلح به سلاح سرد قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

به گزارش خراسان، این حادثه وحشتناک صبح بیست و دوم تیر در خیابان یاس 8 مشهد در حالی رخ داد که وی طبق برخی اظهارات خون آلود کف خیابان افتاده بود. در پی تماس یکی از همکاران این وکیل دادگستری، بلافاصله امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند و پیکر غرق در خون او را به مرکز درمانی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی شواهد حکایت از آن دارد که موتورسواران مهاجم سه نفر بودند و با شمشیر و قمه و چاقو به وکیل مذکور حمله کرده اند. بنابر اظهارات یکی از همکاران وکیل مجروح، استخوان پای وی به طرز وحشتناکی شکسته و لاله گوش و انگشت شست او نیز قطع شده بود که بررسی های پلیس در این باره ادامه دارد.

در همین حال عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان به ایسنا ، در خصوص حمله به یک وکیل دادگستری در مشهد توضیح داد: این اتفاق روز پنج شنبه افتاده است ولی ما نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری بدهیم. احتمال این هست که ضارب، موکل وکیل بوده باشد. وکیل چاقو خورده و اکنون در بیمارستان بستری است.

عباس شیخ‌الاسلامی با بیان این که از دستگیری ضارب اطلاعاتی در دست نیست، ادامه داد: به محض اطلاع از حادثه حمله با چاقو به یکی از همکاران وکالتی در مشهد، هیئت مدیره کانون خراسان روز گذشته موضوع را به جد پیگیری کرده و به کمیسیون حقوق بشر که یکی از وظایفش حمایت از همکاران است، ارجاع داده تا وکیل برای همکار انتخاب شود و بنا شد ریاست کانون با دادستان مشهد در خصوص پیگیری موضوع تماس حاصل کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر حمله موتور چاقوکش آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند