Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:54:08 GMT

توزیع ۲۰ هزار بسته غذایی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۷۵۱۷

توزیع ۲۰ هزار بسته غذایی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان مسئول بسیج سازندگی لرستان از طبخ ۲۰ هزار غذا در روز عید غدیر خبر داد و گفت: در محل بازسازی واقعه غدیر در خرم‌آباد سفره یک کیلومتری جهت ضیافت شام در محل بازسازی واقعه غدیر گسترده می‌شود

احسان جهانبخش اظهار کرد: عید غدیر بهانه‌ای است که شادیمان را در کنار نیازمندان جشن بگیریم و به پشتوانه مردم و خیرین پویش نذر غدیر از سوی بسیج سازندگی لرستان، کانون‌های خدمت رضوی لرستان، کمیته امداد و گروه‌های جهادی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر و سیره حضرت علی(ع) تأکید بر رسیدگی به فقرا بود، افزود: کمک‌رسانی به نیازمندان در شرایط معیشتی امروزه در روز عید سعید غدیرخم ثوابی دوچندان دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به اینکه سفره یک کیلومتری در روز عید غدیر گسترده می‌شود، افزود: ۲۰ هزار طبخ در روز عید غدیر در محل بازسازی واقعه غدیر انجام و سفره یک کیلومتری جهت ضیافت شام در محل بازسازی واقعه غدیر گسترده می‌شود.

وی بیان کرد: امیدوارم هر کس به اندازه سهم خود به‌عنوان عضوی از جامعه اسلامی بتواند در رسیدگی به ایتام و نیازمندان در این ایام با تهیه سبد معیشتی و اطعام نیازمندان گام بردارد و برای هرچه بهتر برگزار شدن این پویش نیازمند مشارکت خیران هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عيد غدير محل بازسازی واقعه غدیر روز عید عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر