Web Analytics Made Easy - Statcounter

"قرارداد بازیکنان نسبت به تورمی که داریم پایین هم هست، اما بعضی تیم‌ها رقم قرارداد خیلی بالایی دارند و اندازه سه الی چهار بازیکن ما پول یک بازیکن می‌دهند که ذوب‌آهن نمی‌تواند با آنها رقابت کند."

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوری که برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال به جمع کادرفنی ذوب آهن اضافه شده است، سابقه بازی در تیم‌های هما، سپاهان، صباقم، پرسپولیس، المسیمیر، تراکتور، پارس جنوبی و پیکان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری حدود یکسال است که فوتبال را کنار گذاشته و برای اولین تجربه خود در مربیگری به کادر گاندوها اضافه شده است، این مربی سابقه شاگردی تارتار در تیم‌های پرسپولیس، پیکان و پارس‌جنوبی را درکارنامه خود به همراه دارد.

خبرنگار ایمنا گفت و گویی با این مربی جوان انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

با توجه به اینکه ذوب‌آهن تمریناتش را زودتر از سایر تیم شروع کرده است، شرایط تمرینات این تیم چگونه پیش می‌رود؟

شاکله اصلی تیم حفظ شده است و دو تا سه بازیکن جدید و جوان به جمع ما اضافه شدند، اما با توجه به بودجه‌ای که باشگاه ذوب آهن دارد، نمی‌توان برای جذب بازیکن با تیم‌های دیگر رقابت کرد. تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که سه بازی دوستانه هم در برنامه داریم و آماده شروع لیگ برتر می‌شویم.

راجع به حضورتان در باشگاه ذوب آهن بگویید و اینکه چه اتفاقی افتاد به کادر این تیم اضافه شدید؟

از مدیریت باشگاه ذوب‌آهن بابت اینکه بنده را انتخاب کردند تشکر می‌کنم. افتخار شاگردی تارتار را در تیم‌های پرسپولیس، پارس‌جنوبی و پیکان داشتم و خوشحالم که شروع مربیگری‌ام در کنار تارتار و در باشگاه خوب ذوب‌آهن است. امیدوارم در روحیه بازیکنان تأثیر داشته باشم و در کار مربیگری پیشرفت کنم.

همانطور که گفتید بودجه باشگاه ذوب‌آهن کم است، اما به نظر شما مبلغ قرار داد بازیکنان فوتبال خیلی زیاد نشده است؟

قرارداد بازیکنان نسبت به تورمی که داریم پایین هم هست، اما بعضی تیم‌ها رقم قرارداد خیلی بالایی دارند و اندازه سه الی چهار بازیکن ما پول یک بازیکن می‌دهند و ذوب‌آهن نمی‌تواند با آنها رقابت کند. به نظرم من با توجه به تورم جامعه این قرار دادها حق طبیعی هر بازیکنی است زیرا زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. امیدوارم سلامت فوتبال و تیم ملی کشورمان را داشته باشیم و ما هم بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاهی که از قبل داشته و مدعی قهرمانی بوده برگردانیم.

فکر می‌کنید در ترکیب تیم از لحاظ بازیکن کمبودی ندارید؟

همانطور که اشاره شد شاکله اصلی تیم حفظ شده و چند بازیکن جوان و یک بازیکن خارجی جذب کردیم. نسبت به بودجه‌ای که داریم یارگیری خوبی انجام دادیم و امیدوارم روند نیم فصل دوم سال گذشته را ادامه دهیم و به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

انتخابات فدراسیون فوتبال را پیش رو داریم که با توجه به حواشی اخیر تیم ملی، همه نگاه‌ها به شهریورماه سال جاری خواهد بود. به نظر شما شخصی که در رأس فوتبال ما قرار می‌گیرد باید چه کارهایی را در الویت انجامش باشد؟

در حال حاضر نابسامانی بدی در فدراسیون و تیم ملی فوتبال شاهد هستیم که به شخصه خیلی ناراحت هستم. با توجه به این شرایط، رئیس فدراسیون باید یک شخص اصلح باشد. در گذشته دیدیم که رؤسای فدراسیون استانداردهای مورد نیاز را نداشتند و فوتبال ما ضربه خورده است.

کد خبر 588714

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد نوری تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مهدی تارتار باشگاه پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شرایطی که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسن اکرمی به عنوان داور اول دیدار سپاهان و استقلال خوزستان معرفی شده اما باشگاه خوزستانی با ارسال نامه‌ای خطاب به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ درخواست کرد تا با توجه به سوابق قضاوت اکرمی در بازی‌های این باشگاه و مشکلات شکل گرفته، با توجه به حساسیت بازی‌های لیگ برتر در خصوص تعیین داور جدید اقدام شود.

در همین رابطه سالاری مدیر رسانه استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: خواسته استقلال خوزستان این است که داور تغییر کند و می گوییم اگر این اتفاق بیتد، بهتر است ولی اگر تغییر نکرد هم مجبور هستیم بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند