Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- یکشنبه ۲۶ تیرماه- مجلس شورای اسلامی  به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۰ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درمورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی– تخصصی وگزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در دستور کار قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی‌ها و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت  بررسی می کنند.

  بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دایمی مجمع مجالس آسیایی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود. 

  همچنین انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی با پیشنهاد هیأت‌رئیسه و ادامه رسیدگی بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزادتجاری-صنعتی سرخس- دوغارون و مازندران در دستور کار امروز صحن علنی خواهد بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مازندران مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مازندران گزارش کمیسیون مورد طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش مشرق، جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری