Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین ثوری» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط بوکس کشور، اظهار داشت: علی‌رغم تمامی سختی‌ها و مشکلات مالی، برنامه‌های تدوین شده را پیش می‌بریم و نتیجه آن هم موفقیت‌هایی است که در عرصه‌های مختلف به دست می‌آید.

وی گفت: در این راه هستند افرادی که در تلاش برای ایجاد حاشیه هستند. مجموعه فدراسیون توجهی به این حواشی ندارد و کارمان را پیش می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: آن چیزی که اهمیت دارد، نتایجی است که رقم می‌خورد و مسابقات مختلفی است که به نحو شایسته‌ای برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از انجام مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در سیستان و بلوچستان و جوانان در خراسان رضوی، مسابقات نوجوانان نیز در قالب استعدادهای برتر در اصفهان برگزار خواهد شد.

ثوری ادامه داد: اکنون اردوی نونهالان در همدان و بزرگسالان در تهران در حال برگزاری است. تیم جوانان نیز بزودی اردوی خود را در تهران آغاز می کند.

وی در خصوص حضور تیم ملی بزرگسالان ایران در تورنمنت کویت، توضیح داد: تیم کشورمان اواخر هفته جاری راهی کویت می‌شود. فدراسیون بوکس کویت به صورت رسمی آغاز به کار کرده و این تورنمنت را به مناسبت همین موضوع برگزار می‌کند. بیش از ۱۵ کشور آسیایی و اروپایی در این رویداد روی رینگ می‌روند و به طور قطع می‌تواند محک خوبی برای تیم کشورمان باشد.

ثوری عنوان کرد: همچنین امسال مسابقات بزرگسالان آسیا و جهان و همچنین جوانان جهان را در پیش داریم که در حال برنامه‌ریزی برای حضور موفق در این رویدادها هستیم.

وی در خصوص مشکلات مالی فدراسیون، گفت: طبق توافقنامه با وزارت ورزش، مقرر شد هر مبلغی وزارتخانه کمک کند به همان مقدار ما آورده مالی در فدراسیون داشته باشیم که این مساله را انجام داده و حتی جلوتر از آن هستیم. کار بسیار سخت است اما تلاش می‌کنیم هیچ برنامه‌ای روی زمین نماند.

ثوری در خصوص کمک به هیئت‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی برای برگزاری مسابقات کشوری، گفت: برای هر رویداد کشوری حدود ۵۰ نفر از جمله داور و عوامل برگزاری را اعزام می‌کنیم که هزینه بلیت رفت و برگشت و حق‌الزحمه آنان با فدراسیون است. همچنین ۵۰ میلیون تومان به هیئت سیستان و بلوچستان کمک کردیم و این کمک را برای هئیت خراسان رضوی هم خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: بوکس ایران در مسیر پیشرفت و موفقیت قدم برمی‌دارد و توجهی به برخی مسائل هم ندارد. اینکه سرمربی تیم ایران در بین برترین مربیان داخلی ورزش کشور است نشان از مثبت بودن کار ما دارد و موجب انگیزه مضاعف شده است.

برچسب‌ها حسین ثوری سیستان و بلوچستان فدراسیون بوکس کویت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین ثوری سیستان و بلوچستان فدراسیون بوکس حسین ثوری سیستان و بلوچستان فدراسیون بوکس کویت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است