Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی شنبه شب در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران این شهرستان کهگیلویه، افزود: مسئله خائیز یک موضوع فرا دستگاهی است که یک متولی تنها در پیشامدها و حوادث مسئول نیست و در بحران‌ها همه دستگاه‌ها به یک اندازه مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه در موقع بروز حوادث با همان مشکلات ۲۰ سال پیش که کمبود تجهیزات بود مواجهه می‌شویم، اظهار کرد: ما هنوز در تهیه بنزین برای دستگاه‌های دمنده دچار مشکل هستیم و دیروز این مشکل به وضوح حس شد وگرنه آتش‌سوزی زودتر مهار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از عدم همکاری برخی مدیران شهرستانی در این بحران، تصریح کرد: درست است با مشکلات لجستیکی، تجهیزات و نیروی انسانی مواجه هستیم اما واقعاً زیبنده شهرستان نیست که مدیر مسئول بحران استان خود به منطقه بیاید و مدیر شهرستانی در خانه در خواب ناز باشند.

موسوی با بیان اینکه گونه‌های درختانی مانند بلوط سزاوار بی مهری نیستند، خاطرنشان کرد: این ظلم به جامعه بشریت و کهگیلویه است و برای یک بار هم که شده کمبود امکانات و تجهیزات را سامان دهید.

وی افزود: سیستم بیسیم ادارات ما چندین سال است از کار افتاده است و تاکنون برای تعمیرات آنها کاری انجام نشده است.

فرماندار کهگیلویه مبارزه با دستان خالی و نبود امکانات با حوادث سالیانه کوه خائیز را خجالت آور دانست و گفت: ۲۸۰ هزار هکتار منابع طبیعی و جنگلی در منطقه صعب العبور خائیز وجود دارد که افراد محلی با تمام توان پای کار بودند و هزاران خطر آنها را تهدید می‌کند.

موسوی خواستار سامان دهی تجهیزات و امکانات اطفای حریق شهرستان کهگیلویه شد و گفت: اگر شهرستان ما که بخش عظیمی از جنگل‌های زاگرس را در خود جای داده از لحاظ امکاناتی خودکفا شود بهانه‌ای برای مشکلات نیست و مسئولین موظف به پاسخگویی هستند.

کد خبر 5539964

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی خائیز مدیریت بحران کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه