Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:40:51 GMT

جام جهانی اسکی چمن در پیست دیزین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۸۵۳۵

جام جهانی اسکی چمن در پیست دیزین برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس هیات اسکی استان البرز با اشاره به میزبانی البرز از جام جهانی اسکی روی چمن گفت: تمامی اعضای تیم ملی آقایان اسکی چمن ایران اسکی بازان البرزی هستند.

سید مجتبی صید در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: رقابت‌های جام جهانی اسکی چمن دوم تا چهارم شهریور ماه به میزبانی ایران در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صید افزود: در این دوره از مسابقات اسکی بازانی از کشورهای صاحب نام دنیا با حضور در پیست بین المللی دیزین با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات اسکی استان البرز با اشاره به اینکه تقریبا ۱۰۰ درصد اعضای تیم ملی  اسکی چمن آقایان را اسکی بازان البرزی تشکیل می‌دهند، گفت: تیم ملی اسکی چمن آقایان متشکل از ۱۰ اسکی باز  با هدایت محمود غلامی است.

صید ادامه داد: با برگزاری اردوهای مختلف از ابتدای تیرماه در پیست دیزین امیدوار هستیم در این رقابت‌ها کشور ایران صاحب مقام گردد که این مهم دور از انتظار نیست.

رئیس کمیته اسکی چمن فدراسیون اسکی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با حمایت فدراسیون اسکی و با همکاری هیات‌های استانی، علاقه‌مندان به این رشته را استعداد یابی کنیم تا بتوانیم از هر استان نماینده‌ای در تیم ملی اسکی چمن داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نفرات برتر مسابقات این دوره از مسابقات به فینال رقابت‌های جام جهانی اسکی چمن که پایان شهریور ماه به میزبانی کشور ایتالیا برگزار خواهد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جام جهانی اسکی اسکی چمن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان؛ در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد