Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قاسمیان گفت: منطقه گردشگری بولاغلار نیر با دارا بودن جذابیت‌های منحصربه‌فرد، به‌عنوان یکی از پایگاه‌های گردشگری کشور‌های عضو اکو در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره آش و غذا‌های سنتی در منطقه بولاغلار نیر گفت: در جشنواره آش و غذا‌های سنتی نیر علاوه بر پخت و عرضه انواع آش و غذا‌های سنتی به بازدیدکنندگان، تلاش شد تا ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر هم معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمیان ادامه داد: از برگزاری جشنواره آش و غذا‌های سنتی در سطح بین‌المللی استقبال می‌کنیم و این آمادگی وجود دارد تا این جشنواره با توجه به میزبانی اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو، به‌صورت مطلوب و مناسب‌تر برگزار و زمینه حضور گردشگران خارجی فراهم آید.

او می‌گوید: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تلاش بر این است تا در استان اردبیل با گذر از گردشگری سنتی به‌سمت گردشگری مدرن، برای مردم استان تولید ثروت شود که امیدواریم در شهرستان نیر این برنامه تحولی هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بولاغلار نیر جشنواره آش کشورهای عضو اکو گردشگری آش و غذا های سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی