Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@09:26:34 GMT

آذین‌بندی مشهدالرضا(ع) با ۲۵۰ هزار متر ریسه نوری

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۸۷۷۴

آذین‌بندی مشهدالرضا(ع) با ۲۵۰ هزار متر ریسه نوری

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آذین‌بندی شهر با بیش از ۲۵۰ هزار متر ریسه نوری و الوان در آستانه عید غدیر خم خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم در حوزه نورپردازی و فضا آرایی شبانه شهر بیش از ۲۵۰ هزار متر از ریسه‌های نوری سطح شهر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکران بیش از ۳۷۰ المان نوری خورشیدی با موضوع تبریک دهه ولایت، اکران طرح ویژه تبریک دهه ولایت با استفاده از ۵۱ چراغ گوبو و اکران ۶۴ المان نوری" یا علی" در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی بخشی از اقداماتی است که در این ایام در سطح شهر صورت گرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر اقدامات فوق با توجه به برگزاری جشنواره گل و شیرینی در بوستان ارم، نورپردازی‌های ویژه‌ای همچون نصب ریسه‌های فول کالر، نورپردازی با چراغ‌های گوبو، نصب المان‌های یاعلی، تونل نوری و جانمایی المان شمسه زینت‌بخش منظر شبانه این بوستان شده است.

وی خاطر نشان کرد: در ایام دهه امامت و ولایت بالغ بر ۱۳۰۰ پرچم در عرشه پل‌ها و میادین سطح شهر نصب شده است و شست‌وشو و تنظیف ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نیز روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 588738

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد شهر کلانشهر مدیریت شهری آذین بندی شهر دهه امامت و ولایت شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس