Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@02:33:27 GMT

ستایش AFC از ۲ بازیکن ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۸۷۷۶

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ستایش از مدافع فولاد و خرید جدید پرسپولیس به خاطر درخشش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ پرداخت. ناطقان: به نقل از البیان، کنفدراسیون فوتبال آسیا به ستایش از مدافعانی پرداخت که در فصل ۲۰۲۲ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

در این فهرست AFC نام دو بازیکن ایرانی هم به چشم می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عارف آغاسی از فولاد خوزستان و دانیال اسماعیلی فر از سپاهان؛ البته اسماعیلی فر از تیم اصفهانی جدا شده و ‌به پرسپولیس پیوسته است.

فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید چون سپاهان حذف شد.

در فهرست کنفدراسیون فوتبال آسیا نام مدافعانی مثل احمد یاسر از الدحیل، هوانگ جای ون از دایگو کره جنوبی و حسن الدین علیکولوف از نسف هم به چشم می‌خورد. منبع: مشرق برچسب ها: ستایش ، ای اف سی ، 2بازیکن ایرانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ستایش ای اف سی 2بازیکن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان