Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراکز معاینه فنی در روز عید سعید غدیر خم مورخ 27 تیر ماه از ساعت 7 صبح لغایت 14 فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به اطلاع شهروندان گرامی می رساند مراکز معاینه فنی شهید آبشناسان،سراج،امام رضا(ع)،شهدای زمان آباد،بعثت و فدائیان اسلام در روز عید سعید غدیر خم مورخ 27 تیر ماه از ساعت 7 صبح  لغایت 14 فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان می توانند جهت مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه نمایند.این سامانه در حال حاضر از طریق سامانه تهران من  در دسترس است.ضمنا به زودی پذیرش در تعدادی از مراکز معاینه فنی که متعاقبا پیش از اجرا از طریق رسانه ها و پیامک  اطلاع رسانی خواهد شد تنها از طریق نوبت دهی و مراجعه با تعیین وقت قبلی امکان پذیر خواهد بود. هم اکنون ظرفیت ایجاد شده جهت پذیرش از طریق نوبت دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی شهر تهران برای 1000 دستگاه خودرو بوده که میزان آن براساس تقاضا قابل تغییر است. 

در توضیح خودروهای مشمول معاینه فنی ،  براساس قانون وسایل نقلیه شخصی و دولتی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف می باشند. لذا در حال حاضر وسایل نقلیه شخصی و دولتی تولید تیر ماه 1397 و ماقبل مشمول معاینه فنی بوده و بایستی جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند. تاکید می گردد مطابق قانون معاینه فنی برای کلیه وسایل نقلیه الزامیست و موتورسیکلت ها نیز مشمول این قانون هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاینه فنی نوبت دهی مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری