Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از تقویت فشار و افزایش پایداری آب شرب مشترکان بیش از ۶۰ روستا در ۴ شهر در خوزستان خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف تامین و توزیع آب پایدار در شبکه آبرسانی روستایی شهرستان‌های شوشتر، هفتکل، رامهرمز و باوی عملیات تعویض پمپ، هدر و تابلوهای برق تاسیسات آبرسانی سید حسن تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاسیسات سیدحسن رامهرمز بیش از ۶۰ روستا در حوزه شهرستان‌های شوشتر، هفتکل، رامهرمز و باوی را تحت پوشش آبرسانی خود قرار می‌دهد، افزود: در سالی که همه کشور با تنش آبی مواجه است و بسیاری از مناطق کشور به دلیل شرایط موجود مجبور به آبرسانی با تانکرهای حمل آب شده‌اند، در استان خوزستان رویکرد آبفا علاوه بر توسعه خطوط و تاسیسات، تعمیر، بهبود و بهسازی تاسیسات و تجهیزات است تا بتوانیم با بهبود کمیت و کیفیت آب ارسالی گامی درست و اصولی در مسیر بهینه سازی مصرف آب و تکریم مشترکان برداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص عملیات اجرایی این طرح تصریح کرد: تاسیسات آبرسانی سیدحسن به دلیل قدمت و مستعمل بودن دچار افت در کارایی شده بود که پس از بررسی شرایط و رهگیری حجم و فشار آب تزریقی به خط لوله آبرسانی تصمیم بر این شد که نسبت به تعویض هدر، پمپ‌ها و تابلوهای برق آن اقدام شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: با تلاش تیم تعمیرات، ۴ دستگاه الکتروموتور ۲۰۰ کیلووات و ۴ دستگاه پمپ جایگزین پمپ‌های قبلی شد و همزمان هدر و ۲ دستگاه تابلوی برق نیز مورد تعمیر و بهبود عملکرد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی الکتروموتورها، آب مورد نیاز روستاهای دارای تنش آبی به میزان ۶ هزار متر مکعب در شبانه روز تامین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به دمای بالای ۵۰ درجه و شرجی بالا در این روزهای خوزستان عنوان کرد: اکیپ تعمیرات و کارشناسان شرکت آبفا خوزستان در شهرهای استان و در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند تا بتوانیم تابستان ۱۴۰۱ و ایام تنش آبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان آبرسانی روستایی مدیرعامل آبفا خوزستان آب شرب بحران کم آبی شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۸ درجه را نشان می‌دهد است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۱ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم