Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@20:41:27 GMT

واژگونی کامیون روی پل ستارخان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۹۱۱۳

واژگونی کامیون روی پل ستارخان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی کامیون در محدوده بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در ساعت ۰۱:۲۵ بامداد امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ " علی اصغر شریفی " گفت: در ساعت ۰۱:۲۵ بامداد امروز در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان یک دستگاه کامیون که در این مسیر در حال حرکت بوده واژگون می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شریفی عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه ۲۳ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف، کامیون به حالت عادی در آمد و به کنارراه منتقل شد.

وی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس، راننده این کامیونت در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفت که خوشبختانه به کس دیگری آسیبی نرسیده بود.

وی از رانندگان بویژه ناوگان حمل ون نقل بار خواست: در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزند و باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی منحرف شود خودداری کنند وی از رانندگان خواست در هنگام ورود به رمپ‌ها، خروجی‌ها و دورگردها سرعت خود را کاهش داده تا راننده بتواند کنترل بیشتری بر وسیله نقلیه خود داشته باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت واژگونی کامیون کامیون تهران اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها