Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان شمشیربازی ایران در اسلحه فلوره زنان و اپه مردان از رقابتهای شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر حذف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر، شمشیربازان ایران در اسلحه فلوره و اپه به میدان رفتند و حذف شدند.

در فلوه زنان زهرا کارگر و هانیه خوشخواهی ۲ نماینده کشورمان جواز صعود از مرحله گروهی را کسب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانیه خوشخواهی با ۵ شکست و بدون برد و زهرا  کارگر نیز با ۶ شکست و بدون برد از دور مسابقات کنار رفتند.

در مرحله گروهی فلوره زنان زهرا کارگر شریف آبادی با آلمان، اوکراین، مصر، مکزیک، اکوادور و لهستان هم‌گروه بود که نماینده کشورمان برابر تمام رقبای خود شکست خورد و در رده آخر قرار گرفت.

هانیه خوش‌خواهی نیز برابر نمایندگان کره‌جنوبی، هنگ کنگ، مصر، مکزیک، استرالیا و پرتغال شکست خورد و بدون کسب پیروزی از صعود باز ماند و و در رده ششم قرار گرفت.

در پایان رقابتهای فلوره زنان خوش‌خواهی در رده ۹۴ و کارگر در رده ۱۰۱ قرار گرفتند.

در اپه مردان در مرحله گروهی این مسابقات محمد رضایی با قبول شکست برابر حریفان خود از دور این رقابت‌ها کنار رفت. محمد رحیمی و محمد رضایی نیز عملکرد موفقی نداشتند و با قبول شکست برابر حریفان خود حذف شدند.

محمد رضایی برابر هنگ کنگ، آمریکا، لوکزامبورگ و کره جنوبی شکست خورد و برابر شمشیربازانی از سوئد و اسلواکی به پیروزی رسید. وی در جدول 128 نفره برابر سونیل کمار نماینده هندوستان 15 بر 10 به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. وی در جدول 96 نفره مقابل ریشارد اشمیت نماینده آلمان با نتیجه 15 بر 14 شکست خورد و از صعود به جدول 64 نفره اصلی باز ماند.

محمد رحیمی برابر نمایندگان اوکراین، آذربایجان، هند، کویت و سوئیس به برتری رسید و برابر نماینده برزیل شکست خورد. وی در جدول 128 نفره برابر خواکین باستوس نماینده شیلی با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و حضور در ادامه مسابقات باز ماند.

محمد رضایی طادی برابر تمام رقبای خود از مصر، شیلی، اسپانیا، عراق، بلژیک و آلمان شکست خورد و از صعود باز ماند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شکست خورد فلوره زنان محمد رضایی باز ماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.   ایران با دو تیم در این مسابقات حضور داشت که تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C؛ ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.   ملی‌پوشان ساحلی امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام یک قرار گرفتند و با امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۱ حریف خود را مغلوب کردند تا بدون شکست راهی مرحله دوم مسابقات شوند.   اما ایران دو (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی با چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک (ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند.   بستگانی و باقری در آخرین مسابقه خود دو بر یک و با نتایج ۲۱ بر ۱۵، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند و فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است