Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان نخستین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان تیم چادر ملو اردکان پیشتاز شد و دوومیدانی کاران موفق به شکست 5 رکورد باشگاهی و 3 رکورد ملی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، نخستین مرحله از بیست‌وشسمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که در آن ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده موفق به شکستن 5 رکورد باشگاهی و 3 رکورد ملی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس تیم چادر ملو ‌اردکان با کسب ۲۶۲ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس با ۲۳۸/۵ امتیاز و دانشگاه آزاد با ۱۸۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در پایان مرحله نخست این رقابت‌ها فرزانه فصیحی دونده سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۱.۶۷ ثانیه رکورد باشگاهی ماده ۱۰۰ متر را که با زمان ۱۱.۶۸ در اختیار خودش بود، بهبود ببخشد.

تکتم دستاربندان نیز در پایان رقابت ماده ۸۰۰ متر موفق شد با ثبت زمان ۲:۰۹.۹۴ رکورد باشگاهی این ماده را مه با حدنصاب ۲:۱۱.۷۷ در اختیار خودش بود، ارتقا دهد.

در دیگر مواد و در رقابت ماده هفتگانه صدف آقاجانی موفق شد با کسب ۴۸۳۴ امتیاز ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی رده سنی جوانان کشور را که با حدنصاب ۴۶۷۶ امتیاز (۲۹-۱۴۰۰/۷/۳۰) در اختیار فاطمه محیطی‌زاده بود ارتقا داد.

آقاجانی همچنین با ثبت این امتیاز رکورد باشگاهی ماده هفتگانه را که با ۴۷۸۰ امتیاز (۱۳۸۶/۵/۲۱) در اختیار پدیده بلوری زاده بود، پس از۱۵سال شکست.

سمیرا خداترس دیگر ورزشکاری بود که در رقابت ماده ۳۰۰۰ متر با مانع موفق شد با ثبت حدنصاب ۱۰:۵۹.۴۸ رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان ۱۱:۰۳.۸۹ دقیقه (۱۳۹۶/۷/۱۳) در اختیار سمیرا زمانی بود، ارتقا دهد و رکورد‌دار جدید باشگاهی دوومیدانی کشورمان در این ماده لقب گیرد.

تیم چادر ملو اردکان نیز متشکل از فرزانه فصیحی، ساناز امیری‌پور، فاطمه ادبی و فائزه آشورپور با ثبت زمان ۴۶.۵۶ ثانیه رکورد ملی و باشگاهی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی را شکست. رکورد قبلی با زمان ۴۶.۹۱ ثانیه متعلق به تیم دانشگاه آزاد (۱۴۰۰/۶/۱۴) بود شکست.

مانا حسینی نیز در ماده‌ پرتاب نیزه با پرتابی به مسافت ۳۹.۷۰ متر رکورد ملی رده سنی جوانان کشورمان را که با حدنصاب ۳۹.۶۵ در اختیار نسترن امیری مهر بود شکسته‌ و به نام خود به‌ثبت برساند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رکورد باشگاهی موفق شد رکورد ملی چادر ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا