Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مصطفی قمری وفا مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی، در صفحه شخصی خود از راه‌اندازی نماد معاملاتی روبل واحد پول روسیه در بازار متشکل ارز ایران از ۲۸ تیرماه جاری خبرداد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با اضافه شدن نماد معاملاتی جدید و آغاز معاملات روبل در بازار متشکل ارزی، صادرکنندگان ایرانی از طریق بانک‌ها و صرافی‌های کارگزار بازار متشکل معاملات ارزی می‌توانند همانند اسکناس دلار و یورو، روبل را با نرخ توافقی در این بازار عرضه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان اسکناس روبل از جمله دانشجویان هم در چارچوب مقررات ارزی بانک مرکزی می‌توانند درخواست خود را در یکی از سرفصل های مصارف ارزی خدماتی (غیربازرگانی) که از سوی بانک مرکزی تعیین شده است ثبت نمایند.

جزییات نحوه انجام معاملات در نماد معاملاتی روبل بزودی توسط بازار متشکل ارزی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نماد معاملاتی بازار متشکل بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبر‌های خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روز‌های گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال