Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از تشکیل کمیته یکپارچه شرکت‌های تابعه وزارت نفت با موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: در این کمیته راهکارهای لازم برای اسریع در اجرا طرح‌ها تدوین و عملیاتی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، علی باستین صبح امروز در نشست با مسئولان شرکت‌ها و صنایع تابعه وزارت نفت در استان بوشهر با قدردانی از همکاری آنان در عرصه‌های مختلف همدلی و همکاری را سبب تسریع در برنامه‌ها و تحقق مطالبات دانست و اظهار داشت: صنایع تابعه وزارت نفت نقش مهمی در توجه به تحقق مطالبات مردم در نقاط پیرامونی تأسیسات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف تحریم‌های آمریکا و دشمنان را برشمرد و بیان کرد: یأس و ناامیدی میان مردم از اهداف مهم دشمنان است که در جنگ نرم و فرهنگی اهداف خود را برای این مهم دنبال می‌کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع وزارت نفت نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافت تصریح کرد: سال قبل اعتبارات مهمی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت شد که امسال بر اساس مصوبه هیئت دولت و تأکید رئیس جمهور این رقم افزایش یافته است.

باستین با قدردانی از پیگیری استاندار بوشهر در افزایش بودجه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع تابعه وزارت نفت در استان خاطر نشان کرد: امسال از سوی شرکت‌های ملی نفت، گاز و صنایع پتروشیمی اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی مصوب شده است که با تخصیص آنها تحول مهمی در بخش‌های مختلف زیرساختی، عمران ، آبادانی و طرح‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ایجاد می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از تشکیل کمیته یکپارچه شرکت‌های تابعه وزارت نفت با موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: در این کمیته راهکارهای لازم برای تسریع در اجرا طرح‌ها تدوین و عملیاتی می‌شود.

اجرای داوطلبانه مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه پارس جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی نیز نقش مهم شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی منطقه پارس جنوبی در توجه به مناطق پیرامونی مهم دانست و بیان کرد: این شرکت‌ها، جدا از الزامات قانونی، مسئولیت‌های اجتماعی خود را به صورت داوطلبانه انجام می‌دهند چون این منطقه محل زندگی و فعالیت همه کارکنان است و برای توسعه آن دغدغه دارند.

سخاوت اسدی، با بیان اینکه خدمات مسئولانه برای مردم و انجام مسئولیت‌های اجتماعی وظیفه خود می‌دانیم خاطر نشان کرد: هر جا نیاز به افزایش منابع هم باشد با وجود محدودیت‌ها مجوزهای لازم اخذ و در صورت جذب اعتبار و مدیریت درست و بهینه، منابع افزایش داده می‌شود.

سند 1377 میلیارد تومانی اجرای مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان بوشهر تصویب شد + تصویر1377 میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های وزارت نفت به استان بوشهر اختصاص یافتاستاندار بوشهر: توسعه صنایع فرآوری محصولات یکی از اولویت‌ها است

وی ادامه داد: مهمتر از جذب منابع، مدیریت بهینه منابع است و دستگاه‌های اجرایی استانی باید به این موضوع توجه ویژه و کافی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از تشکیل کمیته یکپارچه مسئولیت‌های اجتماعی به منظور انسجام بخشی به فعالیت‌ها پرداخت و تصریح کرد: کمیته یکپارچه مسئولیت‌های اجتماعی به منظور پرهیز از موازی کاری در سطح منطقه با محوریت سازمان منطقه ویژه تشکیل شده است و متناسب با رویکرد دولت سیزدهم، وزارت نفت و مدیران عامل شرکت‌های منطقه، در این زمینه اقدامات خوبی آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/190 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئولیت های اجتماعی تابعه وزارت نفت استاندار بوشهر کمیته یکپارچه استان بوشهر شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است