Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی با اشاره به صدور دستور خاموش شدن دوربین های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج، اظهار کرد: بخش محمدیه و شهرک مهرگان در حدود ۱۵ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد و مردم این مناطق برای اشتغال و امورات روزانه مکرراً به شهر قزوین مراجعت می کنند، که پرداخت کامل عوارض آزادراه سال‌ها موجب نارضایتی شهروندان این مناطق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین استان قزوین، می بایست محل استقرار دوربین های اخذ عوارض الکترونیکی مذکور جابجا و به بعد از شهرک صنعتی کاسپین منتقل شود و نظارت بر اجرای آن به دادستان محول شده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: دادستانی قزوین نیز در راستای احیای حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف بخش محمدیه و‌ شهرک مهرگان، طی مکاتباتی در نهم و هجدهم تیرماه با دستگاه های متولی خواستار جابجایی محل استقرار دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین- کرج و یا خاموش شدن دوربین ها شد، که اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نسبت به خاموش کردن دوربین ها اقدام کرد.

رجبی در ادامه تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورای تامین و موافقت رئیس پلیس راهور استان، دستور قضایی لازم نیز صادر تا مردم منطقه مهرگان و بخش محمدیه از مصوبه بخشش جریمه پرداخت نکردن عوارضی این مسیر بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: برای بهره مندی از این مصوبه مردم این مناطق می‌توانند به بخش اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند که البته این مصوبه مشمول کسانی می‌شود که جریمه را پرداخت نکرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بررسی مبلغ عوارضی آزادراه قزوین- زنجان نیز که 2500 تومان می باشد در دستور کار قرار دارد و این موضوع نیز به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین دادستان عوارضی قزوین آزادراه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد

ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت‌ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

علی‌اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، ادامه داد: در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین‌های شمالی و جنوبی لکه‌گیری اساسی صورت گرفته است.

عطوفی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر_تاکستان نیز در لاین‌های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر_خرم‌دره اقدام خواهد شد.

او با توضیح اینکه در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه‌گیری جزیی محورهای آزادراه، جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان