Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:04:44 GMT

۲۳ هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۹۵۱۶

۲۳ هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

لیلا آذری نمین در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری بیش از ۴۴ هزار ویزیت سرپایی در بیمارستان ارس پارس آباد انجام شده است.

وی با تبریک هفته تأمین اجتماعی تصریح کرد: هفته تأمین اجتماعی فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات تمامی کسانی است که به نحوی در پیشبرد اهداف این سازمان در حال تلاش و تکاپو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان ارس پارس‌آباد ضرورت تکریم ارباب رجوع در تمام بخش‌های بیمارستانی را یادآور شد و گفت: ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات درمانی، احترام به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان ارس و همچنین رضایتمندی بیماران و تکریم ارباب رجوع جز وظایف این مجموعه است.

آذری نمین افزود: بیمارستان ارس پارس‌آباد با درجه اعتباربخشی یک مثبت در قالب بخش‌های بستری شامل داخلی مردان، داخلی زنان، اطفال و نوزادان، بلوک زایمان و اتاق عمل و دارای بخش اورژانس، پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه، درمانگاه‌های تخصصی زنان و زایمان، اطفال و داخلی در راستای خدمت به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌های طرف قرارداد فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به خدمات بیمارستان در سه ماهه اول سال‌جاری خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری در بیمارستان ارس شهرستان پارس‌آباد یک‌هزار و چهار مورد بستری، ۶۲۷ عمل جراحی و ۴۴ هزار و ۸۶۹ ویزیت سرپایی داشته‌ایم.

متخصص و جراح زنان و زایمان اضافه کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی ارس شهرستان پارس‌آباد با ۴۶ تخت فعال، ۱۹۱ نیروی شاغل، ۴۴ بهدار و بهیار و منشی، ۴۶ پرستار، ۱۷ پزشک متخصص، ۱۰ پزشک عمومی و یک پزشک فوق تخصص فعالیت دارد.

آذری نمین با تاکید بر ترویج زایمان طبیعی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری تعداد ۵۶ مورد زایمان طبیعی در بیمارستان ارس به ثبت رسیده و هیچ موردی از مرگ و میر مادران و نوزادان در این مدت گزارش نشده است.

وی از پوشش ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان علاوه بر مردم شهرستان پارس‌آباد، به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شهرستان‌های بیله‌سوار و اصلاندوز نیز به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس بیمارستان ارس پارس‌آباد از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز تأسیسات بیمارستان از محل اعتباربخشی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش و همت کارکنان پرتلاش، دلسوز و خدوم این بیمارستان و با توکل بر خدا رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی را در ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بیمارستان تأمین اجتماعی ارس شهرستان پارس‌آباد اخذ کردیم.

آذری نمین کمبود نیرو را از چالش‌های عمده این بیمارستان دانست و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، در آینده‌ای نزدیک سعی داریم ردیف‌های استخدامی برای این بیمارستان اخذ می‌شود تا در کنار جذب نیروهای درمان، به پرسنل خدماتی بیمارستان ارس پارس‌آباد نیز افزوده شود.

وی ارتقای هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی ارس شهرستان پارس‌آباد را ضروری دانست و افزود: هتلینگ بخش زنان، داخلی و مامایی تکمیل شده و بخش اطفال به دلیل مشکلات پیمانکار تا ۲ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

آذری نمین به کمبود فضای این بیمارستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در بیمارستان ارس شهرستان پارس‌آباد جراحان حاذق و توانمندی داریم اما به دلیل نبود سی. سی.یو و آی. سی.یو امکان خدمات ویژه برای بیماران بدحال که باید تحت مراقبت‌های ویژه باشند، وجود ندارد.

رئیس بیمارستان ارس پارس‌آباد خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و توجه مسئولان شهرستانی و استانی امیدواریم شاهد ارتقای وضعیت بیمارستان باشیم تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به جامعه تحت پوشش و بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

کد خبر 5540225

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان شهرستان پارس آباد بیمه تامین اجتماعی خدمات درمانی پرستار بیمه شدگان تکریم ارباب رجوع رادیولوژی آزمایشگاه درمانگاه داروخانه عمل جراحی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد سنندج بیمارستان ارس پارس آباد ارس شهرستان پارس آباد بیمارستان ارس تأمین اجتماعی بیمه شدگان سه ماهه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد

عکس آرشیوی است.

به گزلرش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با اعلام این خبر گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید