Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به پیشنهاد شهردار قم جهت استفاده از فضای بوستان‌های شهری برای توسعه رشته تکواندو گفت: هیات ورزشی تکواندو قم در اسرع وقت نسبت به شناسایی یک بوستان مناسب و برگزاری کلاس‌های آموزش تکواندو در فضای باز اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی ساعی در دیدار با دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، اظهار داشت: به هر اندازه که در ورزش سرمایه‌گذاری شود از هزینه درمان و آسیب‌های اجتماعی کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: ظرفیت شهرداری‌ها در توسعه ورزش بیشتر از ادارات کل ورزش و جوانان بوده و شایسته است از امکانات و ظرفیت مجموعه مدیریت شهری بیشترین استفاده برای توسعه ورزش قهرمانی انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه بسترسازی فعالیت رشته تکواندو در دو شهرستان کهک و جعفرآباد از نیازهای آتی این رشته ورزشی در قم است، ابراز کرد: توسعه ورزش بانوان در کشور مطلوب است و نباید استان قم در این زمینه از استان‌های دیگر عقب بماند.

ساعی یادآور شد: قم یکی از استان‌های پرافتخار در تکواندو است و هم‌اکنون حدود ۶ هزار نفر به‌صورت حرفه‌ای در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه قم یکی از فقیرترین استان‌های کشور از نظر برخورداری از سرانه‌های ورزشی است، گفت: افزایش سرانه‌های ورزشی ارتباط مستقیمی با شکوفایی استعدادهای نهفته دارد.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان با قدردانی از همکاری و همراهی‌های شهرداری قم در توسعه ورزش همگانی اضافه کرد: درخواست فدراسیون تکواندو از مجموعه مدیریت شهری قم بسترسازی جهت توسعه رشته ورزشی تکواندو در محلات پراستعداد شهر قم است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم