Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته به هیچ عنوان قابل ثبت در سامانه نیست؛ به همین دلیل امکان تزریق آن وجود ندارد.

محمد پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برخی اخبار پیرامون واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته و پوشانده شدن تاریخ انقضای قبلی این واکسن‌ها با برچسب تاریخ انقضای جدید تصریح کرد: هر واکسنی که بخواهد ثبت شود، باید کد درج شده روی آن وارد سامانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر مساله درباره واکسن پاستوکوک است. تاریخ انقضای اولیه پاستوکوک ۶ ماه بوده است. پس از بررسی‌های انجام شده در آزمایشگاه‌ها در خصوص پایداری این واکسن این زمان به یک سال ارتقا یافته است.

این موضوع به صورت رسمی هم اعلام و پس از انجام تست‌های مختلف تاریخ انقضای واکسن پاستوکوک یک‌ سال اعلام شده است. به طور میانگین تاریخ انقضای واکسن‌هایی که در حال حاضر موجود است، از ۶ ماه تا یک‌ سال متغیر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پاسخ به این پرسش که آیا تمام تصاویر منتشر شده از واکسن‌های ۲ بار برچسب خورده پاستوکوک است، گفت: من تصاویر را ندیده‌ام و اظهار نظری در این مورد ندارم.

پهلوان درباره کسانی که می‌خواهند واکسن آسترازنکا به عنوان دوز یادآور تزریق کنند، گفت: واکسن آسترازنکا نداریم. واکسن‌های پایه پروتئینی به عنوان دوز یادآور قابل استفاده است و کسانی که آسترازنکا تزریق کرده‌اند هم می‌توانند از این واکسن‌ها استفاده کنند.

تماشاخانه ببینید| نگاهی دقیق‌تر به راهزنی در اتوبوس خوزستان؛ با پلاک پلیس آمدند اما کلی سوتی دادند ببینید| بی‌توجهی به تاریخ پیش از اسلام در اهواز/ یک گور اشکانی در حال تخریب است فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن