Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای گفـت: طرح نوسازی ناوگان فرسوده که با هدف صیانت از منافع ملی (کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، افزایش بهره وری ناوگان و...) در دستور کار قرار گرفته بود، با تغییرات ناشیانه در فرایند خروج و اسقاط ناوگان فرسوده به بیراهه رفت.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند با توجه به اعتراضات و تجمع های متعدد واردکنندگان کامیون های دست دوم که به تازگی اطلاعیه ای نیز در مورد «تجمع کفن پوشان»  در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، افزود:  باید دید دستگاه های امنیتی با تعداد اندکی دلال و یا مالکان زیاده خواه ولی پر هیاهو که به دنبال ساختارشکنی و برهم زدن نظم جامعه برای رسیدن به اهداف غیر قانونی خود هستند چگونه برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در شبکه های اجتماعی، عنوان کرد: اگر با حرکت های سخیفی چون کفن پوشی برای رسیدن به یک خواسته غیرقانونی نظام کوتاه بیاید این پالس به جامعه داده خواهد شد که می توان با قلدری به خواسته خود رسید حتی اگر آن خواسته خلاف قوانین باشد.

بیشتر بخوانید: چرا واردکنندگان کامیون دست دوم وارداتی از دولت طلبکار هستند؟

این راننده کامیوندار ادامه داد: قطعا دستگاه های امنیتی به این قضیه اشراف دارند که ساماندهی این گونه افراد بعضا توسط کسانی صورت می گیرد که در پوشش مسئولان دلسوز که خود ذینفع این ماجرا هستند صورت می گیرد.

وی در خصوص اعتراض این افراد به قیمت گواهی اسقاط، گفت: قیمت اسقاط چیزی نیست که دولت بتواند برای آن نرخ بگذارد، چرا که دولت مالک ناوگان فرسوده نیست. امروز آنچه بیشتر از ناوگان فرسوده قیمت اسقاط را افزایش داده، امتیازی است که در این طرح از طرف دولت برای دارندگان ناوگان فرسوده به عنوان مشوقی در جهت نوسازی داده شده بود.

خیرمند افزود: افرادی که فاقد شرایط طرح نوسازی بودند از ابتدا نباید قدم در این راه می‌گذاشتند و حالا هم که وارد شدند حق گلایه ندارند، فراموش نکنید، درست یا غلط واردات خودرو در کشور ما ممنوع است و این مجوز صرفا در راستای منافع ملی برای دارندگان ناوگان فرسوده اعطا شد.

او تاکید کرد: افزایش قیمت ناوگان فرسوده برخلاف آنچه دلالان این طرح اعلام می کنند، به خاطر احتکار نیست بلکه فروش این ناوگان (بعد از شماره گذاری)  تا ۳ میلیارد بیشتر از بهای تمام شده منتج به این وضعیت شده است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای گفت: دارندگان ناوگان فرسوده ای که با شرایط فعلی توان نوسازی ناوگان خود را ندارند، می خواهند حداقل در بخشی از سود امتیاز خود سهیم باشند و این خواست به حق و قابل قبولی است.

خیرمند عنوان کرد: بر خلاف ادعاهای واهی، که از طرف برخی سودجویان (در پوشش راننده) در خصوص کمبود ناوگان برای حمل کالا مطرح می شود، امروز بخش حمل و نقل جاده ای با بحران تامین بار مواجه است و موضوع استفاده از ناوگان راهداری در یک مقطع زمانی به خاطر بی برنامگی گمرک و اداره غله و... در خروج به موقع کالاهای اساسی در زمان مناسب بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای تین شبکه های اجتماعی واردات خودرو بخش حمل و نقل حمل و نقل گمرک کالاهای اساسی حمل و نقل جاده ای کامیون فرسوده ناوگان فرسوده باری گواهی اسقاط نوسازی ناوگان فرسوده باری طرح نوسازی ناوگان فرسوده کامیون دست دوم رانندگان و کامیون داران راننده کامیوندار کامیون دست دوم اروپایی واردات کامیون خارجی ناوگان فرسوده حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند

دریافت 114 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بانوان مشگین شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از حجاب سر دادند.

تصویربردار: شیرین اسلوب

کد خبر 6096360

دیگر خبرها

  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند