Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، با پایان مسابقات المپیاد دانشجویان، دانشگاه تهران با کسب 22 مدال طلا، 6 نقره و 8 برنز 332 امتیاز بالاتر از سایر دانشگاههای شرکت کننده در این مسابقات ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. دانشگاه اصفهان با کسب 4 نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز و 115  امتیاز و دانشگاه الزهرا(س) با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره 5 برنز و 103 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانشگاه های فردوسی مشهد، غیرانتفاعی زند شیراز و بوعلی سینا، تبریز و شهید باهنر کرمان در رده های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

اسامی تیم‌های قهرمان به تفکیک دانشگاه به شرح زیر است:

بسکتبال: 1- دانشگاه اصفهان 2- دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی 3- دانشگاه بوعلی سینا همدان 
والیبال : 1- دانشگاه تهران2- دانشگاه تبریز 3- دانشگاه الزهرا (س)
فوتسال : 1- دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران 2- دانشگاه تبریز 3- دانشگاه علامه طباطبایی
تکواندو:1- دانشگاه پیام نور اراک2-دانشگاه فرهنگیان اصفهان3- دانشگاه های غیر انتفاعی زندشیراز و الزهرا(س) 
شنا: 1- دانشگاه تهران2- دانشگاه فردوسی مشهد 3- دانشگاه تبریز  
دوومیدانی: 1- دانشگاه تهران 2- دانشگاه  بو علی سینا 3- دانشگاه فردوسی مشهد
تنیس روی میز: 1- دانشگاه تهران 2- دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز 3- دانشگاه های تبریز و صنعتی امیرکبیر
بدمینتون: 1- دانشگاه تهران 2- دانشگاه زنجان 3- دانشگاه های شهید باهنر کرمان و گیلان
کاراته: 1- دانشگاه تهران 2- دانشگاه خوارزمی3- دانشگاه مازندران و یزد  
تیراندازی: 1- دانشگاه تهران2- دانشگاه اصفهان3- دانشگاه فردوسی مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزش دانشگاهی دانشگاه تهران 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد پیرامون سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه و جنایت رخ داده در فلسطین اشغالی به روسای دانشگاههای آمریکا نامه نوشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مسعود میرزایی شهرابی در این نامه‌ نوشته است: دانشگاه‌های ایران اسلامی به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری برای تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند.

وی افزود:در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه و به طور مشخص تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اظهارکرد: اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده است، عمیقاً نگران کننده است؛ این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می شود.

میرزایی شهرابی ادامه داد:با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه، از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ما است که اقداماتی را که حقوق بشر را نقض می کند، محکوم کنیم، و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌و‌گوی باز را تشویق کنیم.

وی در این نامه آورده است: به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت [از آرمان‌ صلح و عدالت] هستند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: ما از همه دست اندرکاران می خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند، تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

گفتنی است؛ از زمان شروع اعتراض ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاههای آمریکا بر اساس گزارش رویترز، حدود 550 نفر دستگیر شده اند؛این اعتراض ها در پی حمایت های همه جانبه دولت بایدن از اسرائیل و کشتار بی وقفه مردم غزه به تلافی شکست این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023 و نیز عدم اجرای هرگونه آتش بس فوری و به منظور پایان دادن به کمک های نظامی و امنیتی واشنگتن به تل آویو صورت گرفته است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید