Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در پایان مسابقات کاراته سبک شیتوریو گوشین ریو، تیم استان قزوین با کسب ۱۷ طلا، ۱۳  نقره و ۱۶ برنز در رده‌های مختلف سنی عنوان سوم را کسب کرد.
هدایت این تیم بر عهده رحمان ایوبی، حسین و صفرعلی بیگدلی بود.
تهران میزبان این رقابت‌های سبکی بود.

بسکتبالیست‌های استان در اردوی تیم ملی سه به سه بانوان

افسانه حسن نایبی و فاطمه آقازادگان به اردوی نخست تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان در تهران دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اردو برای شرکت در رقابت‌های بازی‌های کشور‌های اسلامی از امروز آغاز و و تا فردا در مجموعه آزادی ادامه دارد.

درخشش دونده استان در رقابت‌های آغاز فصل

شهلا محمودی دونده قزوینی در ترکیب تیم چادرملو اردکان در ۴۰۰ متر با مانع قهرمان شد.
محمودی در ماده ۴۰۰*۴ امدادی هم نایب قهرمان شد.
تهران میزبان این رقابت هابود.

تساوی شمس آذر در بازی دوستانه

تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در اردوی آماده سازی تهران به سر می‌برد در دیداری دوستانه برابر تیم آلومینیوم اراک لیگ برتری به تساوی بدون گل رسید.

پاپی در شمس آذر ماندگار شد

محمد پاپی هافبک فصل گذشته شمس آذر قزوین، قراردادش را با تیم شمس آذر قزوین برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

درخشش موتورسواران استان در رقابت‌های کشوری

تیم موتورسواری استان برای دومین بار در سال جاری با کسب ۳ طلا و ۲ برنز قهرمانان مسابقات کشوری موتور اندرو شد.
در کلاس ۴۵۰ سی سی، حمیدرضا یوسفی و ابراهیم شاه محمدی از قزوین اول و سوم شدند.
در کلاس آزاد مهران عسگری و حسین احمدی هم اول و سوم شدند.
رکورد پیست مسابقات هم به نام مهران عسگری موتورسوار قزوینی به ثبت رسید.
کرمانشاه میزبان این رقابت‌ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات ورزشی انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا - تایلند شاگردان شمسایی با پیروزی بر تایلند بر بام آسیا ایستادند تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.   پائز: تابستان امسال کار بزرگی باید انجام دهیم سرمربی تیم ملی والیبال گفت: معجزه در ورزش وجود ندارد و در تلاش هستیم که تابستان امسال کار بزرگی به همراه والیبال ایران انجام دهیم.   عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد سامیار عبدلی سریع ترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان حدنصاب ملی ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند را جابجا کرد.   پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ایران را در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا تبریک گفت.   پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا دومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا با کسب چهار پیروزی برای نمایندگان ایران پیگیری شد.   سعید احمدعباسی آقای گل و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شد بازیکن تیم ملی ایران به دو عنوان انفرادی در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دست پیدا کرد.   قهرمانی دختران ایران در فوتبال زیر ۱۸ سال آسیای میانه تیم دختران زیر ۱۸ سال کشورمان با کسب ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در مسابقات کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.   جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند بانوی ملی پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت به مصاف حریفان خود رفت.   اهداف پروازی انتخابی المپیک؛ پایان کار نمایندگان ایران در اسکیت نمایندگان کشورمان در اسکیت آقایان پشت خط آتش مسابقات انتخابی المپیک ایستادند.   تور جهانی تنیس جوانان؛ عنوان قهرمانی به اشجاری و یزدانی رسید پرونده رقابت‌های تور جهانی تنیس در شرایطی بسته شد که پارسا اشجاری و یاسمن یزدانی عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کردند.   هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان تلاش برای ابقا در صدر جدول و برگزاری دربی حساس نصف جهان هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان با بازی حساس مس با طبس و دربی اصفهان آغاز می‌شود.   قاسمپور به مجارستان نمی‌رود؛ یزدانی راهی پاریس می‌شود، اما مشروط تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد انتخاب ملی پوش وزن ۸۶ کیلوگرم اعلام شد.    

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت