Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:51:57 GMT

وساخت در حال اصلاح است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۰۰۲۴

وساخت در حال اصلاح است؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وساخت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وساخت در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وساخت نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل وساخت امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۱       وساخت بیش از یک سال است که وارد یک روند اصلاحی درون کانال نزولی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ساختار شکل گرفته در اصلاح بصورت یک زیگزاگ منظم ABC می‌باشد. تارگت اصلاح در این ساختار روی یکی از سطوح فیبوی بسط دو موج AB قرار گرفت. در گام نخست واکنش اولیه قیمت به فیبوی ۰.۷۸ بسط در ۲۸۵۰ تومان مثبت بوده است. این سطح همراه شده است با کف کانال نزولی که احتمال برگشت قیمت را در کوتاه مدت بالا برده بود.
در ادامه قیمت تا نزدیکی محدوده‌ی ۱۳۰ تومان در فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر را ریکاوری کرد، اما در مواجهه با این سطح و خط میانی کانال دو ساله فعلا قیمت وارد اصلاح شده است و تا زمانی که موفق به عبور از خط میانی کانال و فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر نشود نمی‌توان به ادامه روند صعودی آن امیدوار بود. از این رو با توجه به محدوده‌ی حمایتی سهم روی ۹۰ تومان و مقاومت پیش رو در ۱۳۰ تومان باید گفت که نسبت ریسک به ریوارد سهم مناسب نیست.   خلاصه تحلیل تکنیکال وساخت   حمایت اول: ۱۱۰ تومان
حمایت دوم: ۹۰ تومان
نوع حمایت: حمایت کف کانال هندسی
نوع الگو: الگوی اصلاحی ABC
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI در میان مدت ادامه دارد
واگرایی: واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و RSI
مقاومت اول: ۱۲۰ تومان
مقاومت دوم: ۱۳۳ تومان

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر تحلیل تکنیکال وساخت بورس آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طلا تنها یک روز توانست زیر کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار بماند و بلافاصله دوباره افزایش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار قرار گرفت.

بر همین اساس، در آخرین معاملات بازار جهانی طلا، اونس طلا با رشد ۳۰ دلاری، به عدد ۲ هزار ۳۲۲ دلار رسید.

گزارش روند بازار طلا حاکی از آن است که طلا طی یک هفته گذشته ۳ دلار گران شده است. عملکرد یک ماهه طلا اما رشد ۴۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

براساس گزارش رویترز، کاهش تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه آرام شدن تنش‌های ژئوپلیتیکی در دنیا قیمت طلا را نسبت به اوج ماه آوریل پایین آورده و آن را در برابر سیاست نرخ بهره بالای بانک مرکزی آمریکا آسیب پذیر کرده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901879

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟