Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آب پاکی را روی دست شایعه‌پراکنانی ریخت که سعی در پیوند زدن نام ستاره پرتغالی منچستریونایتد به باواریایی‌ها داشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اندک احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو برای پیوستن به بایرن مونیخ هم از بین رفت، چرا که سرمربی باواریایی‌ها هم اعتراف کرد که در برنامه‌هایش جایی برای این ستاره پرتغالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو مدتی است که در پی راهی برای خروج از منچستریونایتد و پیوستن به تیمی است که شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا را برای او فراهم کند. بایرن مونیخ مقصد ایده‌آل او بود چرا که نه تنها این فرصت را در اختیارش قرار می‌داد، بلکه شانس زیادی برای قهرمانی در اروپا داشت. اولیور کان مدیر اجرایی و حسن صالیحمیدزیج مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ این موضوع را رد کردند اما با جدا شدن روبرت لواندوفسکی و پیوستن او به بارسلونا، بار دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال پیوستن رونالدو به قهرمان بوندس‌لیگا برای پر کردن جای خالی مهاجم لهستانی منتشر شد.

این بار هم اما سرمربی باواریایی‌‌ها تأکید کرد که در برنامه‌هایش هیچ جایی برای رونالدو ندارد. او در گفت‌و‌گو با کریستین فالک، یکی از کارشناسان فوتبال آلمان، در پاسخ به این سؤال که آیا حقیقت دارد که ممکن است رونالدو به بایرن مونیخ ملحق شود، گفت: من هم این را شنیده‌ام اما این موضوع صحت ندارد.

به جز بایرن مونیخ، چلسی هم دیگر باشگاهی بود که به عنوان مقصد رونالدوی 37 ساله معرفی شده بود اما این باشگاه هم از این کار منصرف شده است. با این شرایط به نظر می‌رسد که رونالدو فصل آینده باید در لیگ اروپا، تورنمنتی که آخرین بار سال 2002 در آن بازی کرد، حضور پیدا کند.

او در حال حاضر به صورت انفرادی تمریناتش را انجام می‌دهد به دلایل شخصی از همراهی منچستریونایتد در اردوی پیش فصل این تیم در کشورهای تایلند، ویتنام و استرالیا خودداری کرده است. او فصل گذشته در 38 بازی‌اش برای من‌یونایتد 24 گل زد و بهترین گلزن شیاطین سرخ بود.

چلسی قید خرید رونالدو را زد/ کریس پیشنهاد 250 میلیونی عربستانی‌ها را رد کرد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یولیان ناگلسمان کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ یولیان ناگلسمان کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از انتشار اخبار پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال از «استقلال ایران» به «استقلال خلیج فارس» شایعاتی نیز پیرامون تغییر نام پرسپولیس و اضافه شدن پسوند نام مالکان جدید به این تیم وجود داشت که حالا با واکنش مدیرعامل این باشگاه همراه شده است.

رضا درویش در این خصوص گفت: این هم از آن شایعات دروغ است، پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و خواهد ماند.

به این ترتیب پرسپولیس برخلاف همتای آبی‌پوش خود باوجود تغییر مالکیت فعلا تغییر نام نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس که حدود 34 سال با نام دیگری در فضای رسمی فوتبال ایران شناخته می‌شد، در سال 1391 موفق شد نام اصلی خود را دوباره به عرصه رسمی تحمیل کند.

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم