Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@19:08:47 GMT

کشته شدن یک افسر پلیس اسرائیل توسط نوجوان فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۰۱۵۳

کشته شدن یک افسر پلیس اسرائیل توسط نوجوان فلسطینی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه توسط نوجوان فلسطینی با ماشین زیر گرفته و کشته شد.
 
این جوان 17 ساله اهل «رام الله»، در حال رانندگی با ماشین در منطقه «تل آویو» بود که این افسر پلیس را در یک ایست بازرسی در نزدیکی شهر رعانانا زیر گرفت.
 
گفته می شود که این جوان فلسطینی از خودرو خارج شده و با پای پیاده اقدام به فرار کرد اما در نهایت دستگیر و بازجویی از وی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی پلیس اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه

سارقی جوان که در حیاط پلیس آگاهی با نام حرفه ای از او یاد می شود؛ شگرد خاصی در دزدی دارد و به گفته خودش زیر ۱۰ ثانیه با استفاده از قیچی آرایشی زنانه خودروهای خارجی را سرقت می کند.

به گزارش ایرنا، لحظه ای دست از صورتش برنمی دارد تا مبادا تصویرش پخش و رسانه ای شود؛ انواع سارقان خودرو و لوازم ماشین در محوطه میدان صبحگاه آگاهی پلیس تهران بزرگ کنار هم و به صورت جمعی نشسته اند اما این سارق حرفه ای خودرو از آن سوژه های داغ رسانه ای است.

باندی ندارد، خودش است و مالخری که مفت‌خری می کند و خیلی تردستانه سعی دارد خود را از دید دوربین ها و خبرنگاران دور کند؛ نزدیک می شوم و تنها چیزی که از چهره اش پیداست دستان دستبند خورده با تتویی خاص روی مچ دست چپ است.

چپ دستی که با تردستی زیر ۱۰ ثانیه با قیچی آرایشی زنانه اقدام به سرقت خودرو خارجی می کند و به گواه افسر پرونده اش بسیار باهوش است؛ با خود می اندیشم که اگر راه علم و تحصیل را پیش می گرفت مسیر زندگی اش تغییر می کرد و شاید امروز مصاحبه ای از جنس دیگر با این جوان انجام می شد اما افسوس.

جوان چپ دست سارقی که با قیچی زنانه قفل خودرو را باز می کرد و با استفاده از آن بدون سوئیچ ماشین روشن می کند و البته که می گویند: او سلطان سرقت خودروی «مزدا سه» است.

خودش درمورد شگرد سرقت هایش می گوید: «تو کوچه و خیابون ها دنبال سوژه می گشتم و ماشینی که خوشم میومد رو با قیچی باز می کردم، سوار می شدم و می رفتم.»

او درمورد تعداد خودروهایی که دزیده هم اضافه می کند: واقعیت دقیق یادم نیست چون تعدادش زیاده بوده.

این متهم درخصوص نحوه قیمت گذاری و فروش خودروی های سرقتی از جمله «مزدا سه» ادامه می دهد: «بیشتر لوازم داخلی اش را باز می کردم و می فروختم؛ بعدم هم ی دوری با ماشین میزدم و بعد ولش می کردم تو ی خیابون.»

«بالا و پایین شهر یا زمان دزدی برام مهم نبود فقط نوع ماشین منو جذب می کرد.»

اما توصیه این سارق هم به شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودرو در نوع خود جالب است؛ او تصریح می کند: به طور معمول هر نوع ماشینی را می توان دزدید.

از او می پرسم که نصب تجهیزات ایمنی مثل دزدگیر و قفل پدال روی خودرو هم مانع سرقت خودرو نمی شود که باز هم سری تکان داده و می گوید: فقط یکم در زمان سرقت تاخیر ایجاد می کنه.

این سارق که تاکنون دو بار سابقه دستگیری دارد به قول خودش علاقه خاصی به سرقت خودروهای خارجی به ویژه مزدا سه دارد.

آخرین سوالم از این سارق تردست در مورد این است که چه میزان زمان برای سرقت یک خودرو نیاز دارد که با طعنه یادآوری می کند: ماشین خارجی اگر دزدگیر داشته باشه ۲۰ ثانیه و اگر نداشته باشه زیر ۱۰ ثانیه.

در همین رابطه رییس پلیس آگاهی پایتخت صبح امروز در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفت وگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودروها گفت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودروها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودروها به ردیاب مجهز شوند.

سردار علی ولی‌پور گودرزی افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت اضافه کرد: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند