Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: نظر اصلی کمیته فنی درمورد گزینه ایرانی صرفا فقط علی دایی بود و قلعه‌نویی تا الان انتخاب ما نبوده است

اصغر مدیرروستا می گوید جو دوستانه در تیم ملی مقداری کمرنگ شده است.

به گزارش طرفداری، علی اصغر مدیر روستا پیش از شروع جلسه اعضای کمیته فنی و هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری درمورد وضعیت دراگان اسکوچیچ، اظهار داشت:

اولین جلسه کمیته فنی با هیات رییسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

وی درمورد اینکه آیا توصیه ای به کمیته فنی برای انتخاب سرمربی ایرانی شده است، گفت:

خیر. صحبتی هم ما کردیم در این ارتباط بود، اگر ظرفیت های داخلی‌مان توانایی دارند از آنها استفاده کنیم. چنانچه نتوانستیم با شرایط موجود به این نتیجه برسیم که یک مربی داخلی نمی‌تواند کمک بهتری به ما کند، درنهایت دلیلی ندارد حتما مربی ایرانی بگذاریم که توانایی نداشته باشد. قطعا به موازات آن یک مربی خارجی نیز مدنظر هیات رییسه و کمیته فنی قرار می‌گیرد. قطعا آنچه به صلاح باشد انتخاب می‌کنیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه با توجه به چالش‌ها  و دودستگی موجود آیا مربی ایرانی می‌تواند تیم ملی را در جام جهانی هدایت کند، پاسخ داد:

نظر اصلی کمیته فنی درمورد گزینه ایرانی صرفا فقط علی دایی بود که او موضوع سرمربگیری را رد کرد. حال باید دید چه اتفاقی در جلسه امروز می‌افتد.

مدیرروستا درمورد اینکه نادر فریادشیران مدعی شده امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می‌شود، عنوان کرد:

تا الان او انتخاب ما نبوده است.

وی درمورد صحبت های اخیر مهدی طارمی، توضیح داد:

این صحبت‌ها را شنیدم. مشخص است در تیم ملی جو دوستانه، یکدلی و خودت سال‌های قبل مقداری کم‌رنگ شده است‌. این موضوع برای هر تیمی خطرناک است. نقطه قوت ما در دو جام جهانی قبلی یکدلی بود. امیدواریم همدلی، یکدلی و با هم بودن دوباره به روح تیم ملی بازگردد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا با تغییر سرمربی همدلی به تیم ملی بازمی‌گردد، گفت:

به هر صورت سرمربی جدید می‌آید و من فکر می‌کنم تمام بچه‌ها می‌دانند باید مطیع سرمربی باشند و این می‌تواند همدلی را ایجاد می‌کند.

مدیرروستا درباره اینکه آیا مربی خارجی به شکل قطعی از جمع گزینه های  تیم ملی خارج شده است، عنوان کرد:

هنوز احتمال انتخاب مربی خارجی وجود دارد‌ البته بعید می‌دانم سرمربی امروز مشخص شود و شاید در روزهای آینده مشخص شود. 

وی درمورد اختلاف کمیته فنی و هیات رییسه گفت:

کمیته فنی کار مشورتی را انجام داده و نظر می‌دهد اما تصمیم گیرنده هیات رییسه است.

مهاجم اسبق تیم ملی درباره جلسه روز گذشته میرشاد ماجدی و حمید سجادی گفت:

اطلاعی از این موضوع ندارم.

مدیر روستا درباره اینکه آیا تکلیف اسکوچیچ امروز مشخص خواهد شد، گفت:

تا زمانی که دستور جلسه مشخص نشود نمی‌توانم قاطعانه بگویم.

اخبار داغ 

عادل فردوسی پور: بازیکنان تیم ملی در اردوی قطر تا صبح مافیا بازی می کردند تنبیه جالب تیم بازنده در پایان تمرین استقلال دستمزد روبرت لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد شوخی اسپارتاک مسکو با تلاش کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته فنی هیات رییسه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! 

در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت. به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری به خبرنگار «اعتماد» گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال