Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تمام دستگاه‌های دولتی باید به آموزش و پرورش کمک کنند زیرا توجه و رسیدگی به آموزش‌ و پرورش رشد و ارتقای نظام اسلامی را در پی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با مدیر و معاونان اداره‌کل آموزش‌ و پرورش سیستان و بلوچستان با وی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر به بررسی فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و اقدامات صورت‌ گرفته در راستای کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌ و پرورش پرداخت و اظهار داشت: در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش ‌و پرورش بر همکاری دستگاه‌های مختلف، بکارگیری همه ظرفیت‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان در طول تعطیلات تابستان و نیز طراحی برنامه‌هایی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید شده و باید مشخص شود که در هر یک از این محورها چه اقداماتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه زاهدان افزود: با توجه به گستردگی سیستان و بلوچستان کار تعلیم و تربیت سخت است و هر کس به هر مقداری که می‌تواند باید به دستگاه آموزش و پرورش کمک کند زیرا توجه و رسیدگی به آموزش‌وپرورش رشد و ارتقای نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

تأکید وزیر آموزش و پرورش برای توجه به مشکلات ثبت‌نام و محدوده‌بندی مدارس در تهرانتوضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای رتبه‌بندی/ تکلیف معلمانی که رتبه‌ای را کسب نمی‌کنند؟کمبود 220 هزار ‌معلم در بدنه وزارت آموزش و پرورش/ آمار جاماندگان از تحصیل زیاد شد


وی با اشاره به مراجعه برخی از علمای اهل سنت به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جهت پیگیری حل مشکلات پیش آمده در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش خواستار رسیدگی و رفع موانع کار شد.

انتهای پیام/391/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است