Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد مهدی اعلایی در نشست ستاد تنظیم بازار با اشاره به تراکنش‌های کارتخوان های بانکی نصب شده در نانوایی‌ها گفت: مقدار بالایی تراکنش‌های صوری در نانوایی‌ها انجام می‌شود که با نانوایان متخلف در این زمینه برخورد قانونی و جدی می‌شود.

اعلایی با اشاره به تعطیلی بی ضابطه برخی از نانوایی ها؛ از کم کاری مدیران برای نظارت بر نانوایی‌ها و تعطیلی بی ضابطه آن‌ها انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از نانوایی‌های استان صادقانه فعالیت می‌کنند و حتی پول تامین کرایه نانوایی هایشان را ندارند، ولی برخی از نانوایی‌ها ماهیانه ۳۰۰ کیسه آرد دریافت می‌کنند و معلوم نیست توانایی پخت این مقدار آرد سهمیه را دارند یا خیر.

استاندار دستور داد درباره سهمیه بندی آرد بازبینی شود چرا که برخی از نانوایی‌ها اصلا کار نمی‌کنند و ۳۰۰ کیسه سهمیه دارند و نباید برای کسی رانت بوجود بیاید.

نانوایی‌های روستایی با هزینه‌های بسیار سنگین آرد مورد نیازشان را تامین می‌کنند که این موضوع بر قیمت تمام شده نان و هزینه‌های نانوایی اثرگذار است.

 با سیستم‌های هوشمند نصب شده در نانوایی‌ها نیاز نیست که به صورت حضوری به نانوایی‌ها سربزنید فقط بر اساس اطلاعات تراکنش‌های بانکی به نانوایی‌های متخلف سرکشی کنید. استاندار بازرسی جهاد کشاورزی و غله را موظف کرد سریعا به نانوایی‌های متخلف که تراکنش‌های بالایی دارند و تعطیلی آن‌ها بیشتر است سر بزنند.

استاندار به مسئولان بانک‌های استان برای اتصال داده‌های بانکی نانوایی‌ها به مراکز نظارت و ارزیابی تذکر جدی داد.

 باید بر آرد روستایی نظارت جدی شود چرا که بیشترین تخلفات در روستا‌ها ست و روستائیان برای خرید نان به شهر‌ها مراجعه می‌کنند.

 دهیاری‌ها مسئول نظارت بر توزئع و دریافت آرد سهمیه بندی هستند و اگر دهیار یا فرمانداری متخلفان را شناسایی و معرفی کند از طرف استاندار پاداش دریافت می‌کند.

بر اساس دستور استاندار نانوایی‌ها باید ساعات فعالیت و تعطیلی شان را در نانوایی‌ها نصب کنند.

پیله فروش معاون اقتصادی استاندار نیز گفت: افزایش قیمت حمل آرد غیرقابل اجتناب است و حق شرکت‌های حمل این است که کرایه هایشان افزایش یابد.

افزایش قیمت پیشنهادی برای حمل آرد کمتر از ۵ درصد قیمت نان را افزایش می‌دهد که در حال حاضر قیمت نان پس از اجرای طرح تحول ۱۵ درصد برای دولت افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین کارتخوان هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم