Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتشار بیانیه اعلام کرد اردوغان پس از گفتگوی تلفنی با مکرون گفت در پایان این نشست چهارجانبه تصمیم گرفته شد که یک مرکز هماهنگی ایجاد شود که در آن یک نماینده از هر یک از طرف‌های ذینفعان یعنی ترکیه، روسیه، اوکراین و سازمان ملل حضور داشته باشند. وی گفت مرکز هماهنگی مستقر در استانبول مسئولیت مدیریت عملیات صادرات غلات اوکراین را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوغان به مکرون گفت: ما فوراً طرح صادرات غلات اوکراین را فعال خواهیم کرد تا امنیت غذایی جهان را احیا کنیم.

استانبول روز چهارشنبه میزبان یک نشست چهار جانبه میان هیأت‌های ترکیه، اوکراین، روسیه و سازمان ملل بود تا در مورد از سرگیری صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه گفتگو کنند.

خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه روز چهارشنبه اعلام کرد در نشست چهار جانبه که در استانبول برگزار شد، توافق گردید در مورد از سرگیری صادرات غلات از اوکراین بحث و هماهنگی‌های لازم در استان استانبول ایجاد شود که نماینده‌ای از طرف‌های حاضر در نشست در آن حضور خواهد داشت.

اردوغان در خصوص سامانه دفاع هوایی ترکیه که توسط کنسرسیوم یوروسام توسعه یافته است، گفت آنکارا امیدوار است برنامه مشترکی را برای توسعه این سامانه دفاعی که مستلزم همکاری حداکثری است، اجرا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امانوئل مکرون غلات اوکراین نشست چهارجانبه غلات اوکراین صادرات غلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما(از تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی )فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن مستقل صنعتگران و بازرگانان ترکیه «موسیاد» ترکیه درباره توقف تجارت ترکیه با رژیم اسرائیل گفت: ما با هیچ کشوری در منطقه خود به دنبال خصومت و درگیری نیستیم و نمی‌خواهیم در جغرافیای خود شاهد درگیری، خون و اشک باشیم.

اردوغان ادامه داد: عواقب این اقدام را با هماهنگی و مشورت با دنیای تجاری خود دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: ما در اینجا فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم.

روز جمعه اردوغان اعلام کرد که ترکیه واردات و صادرات با رژیم صهیونیستی را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • پایان روابط تجاری ترکیه ـ اسرائیل/ اردوغان در جنگ غزه به دنبال چیست؟
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • اردوغان سیاست ترکیه را «نرم» می‌کند
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند